Iakob: Hi hi jeg er simpelthen overvåget, det er nu heller ikke dårligt.. :-) men selvom min motivation måske bliver lidt dårlig i en periode, så håber jeg dog på at jeg kan holde mig selv i ørene og komme videre for jeg ønsker brændende af komme ned i vægt.. :-)
Faktisk tænker jeg ox meget på min dreng når jeg gerne vil tabe mig.. jeg ved hvor pinligt jeg faktisk syntes at det var at mine forældre var overvægtige, selvom jeg da har en hel anden indstilling til det idag..-forstod i noget af det?? hi hi
jeg har ox en masse fedt undertøj som jeg fik af min kæreste for et par år siden, som jeg da gerne skulle kunne passe igen.. :-)
#12 af Pernillejepp (slettet)
Det kan sagtens lade sig gøre. Hvis du laver en periode hvor du rykker 1 kilo om ugen så er du klar før bikinitiden starter.
Men husk - 9½ måned er lang tid. Vær opmærksom på at du vil opleve uger i træk hvor vægten ikke rykker sig. Du vil opleve perioder hvor din motivation er helt i bund. Sørg for at skrive her hvis du ryger ned i et hul, så vil alle de søde mennesker her hjælpe dig tilbage. Og hvis du bliver fristet over evnene, så sig du skal på toilettet, gå ind foran spejlet og fortæl dig selv hvorfor det nu lige var at du ville tabe dig. Og hvorfor det ikke er nødvendigt for dig at spise alt det lækre.
Desuden så skal du regne med at du skal holde øje med din vægt i et godt stykke tid efter du har nået dit mål. Jeg regner med at blive herinde i mindst et år efter jeg har nået mit for at få mine spisevaner under kontrol når jeg ikke er på kur og for at holde øje med min vægt.
Så jeg holder øje med dig på onsdags-trådene! ;-)