Ja jeg kan kun give dig fuldstændig ret i alt hvad du siger.. :-)
sidste gang jeg var tynd, faktisk vejede jeg 63 kg og havde en pæn veltrænet krop, var det som om at det hele kørte lidt lettere.. f.eks sådan noget som min kærestes og mit sexliv, var noget helt andet end nu. nu skal der helst ikke være for meget lys og dynen skal helst ikke ryge for meget af.. bare det at jeg nu har tabt mig 1200 g er nok til at min selvtillid er blevet meget større og jeg glæder mig til at "få" mit liv igen..
Det er ox yderst sjældent at jeg får nyt tøj, fordi jeg syntes ikke det er fedt at shoppe tøj til mig selv mere... den opsparing blir tilgengæld brugt når jeg er nede på normal vægt...-måske kun til nyt undertøj, for hvem gider at gå med tøj hvis man er slank!?! HI HI HI
#2 af Pernillejepp (slettet)
Jeg har lagt mærke til flere ting. Min mave er ikke helt væk, men den er ikke så meget i vejen som den var. Jeg har noget nemmere ved at nå mine fødder - som jeg i øvrigt har set igen: Jeg kikkede jeg ned under brusebadet mens jeg trak maven ind - sådan lidt ved et tilfælde og fik øje på mine tæer! Jeg kan huske da jeg sagde farvel til dem, så de fik en glad "goddag igen!".
Jeg kan løbe mere end to skridt uden at blive helt stakåndet. Sikkerhedselen glider ikke op om halsen på mig. Det er nemmere at komme ind og ud af bilen.
Jeg er også begyndt at få kommentarer på arbejde om at jeg har tabt mig - og min mand der ellers siger at han jo ser mig hver dag og derfor ikke ser springet kan nu se det. Det er dejligt.
Og den med selvtilliden, det er rigtigt! Man *får* større selvtillid af at tabe sig. Måske fordi man samtidig lægger trøstespisning fra sig og dermed får en større følelse af kontrol?