vægten står næsten stille suk.

Du læser en tråd i debat > vægttab


#11
Vesttrup : Når jeg taster polar loop ind sletter den det andet de 1,7 som den er sat til i aktivitet så den skulle gerne registrere stå rigtig smiler.
Jeg har spist en del protein rig mad i denne uge er så jeg håber det kan boaste vægt tabet tak for de gode råd.
Det er jo heller ikke sådan at jeg ikke har haft et vægt tab Jeg har tabt mig 15 kg siden maj sidste år er bare lidt frustreret over den vægten ikke rokker sig /står stille 2 kg op 2 kg ned og har gjort det i flere måneder og du har fuldstændig ret i det er demonterende ,men jeg opgiver nu ikke jeg kom lige ned ind på side linjen til sidst i forsøgs gruppen herinde på den nye testvside og det motiverede mig til at holde focus denne uge næste uge prøver jeg også at holde focus på proteinerne .
god weekend jer.
9 år18. april 2015 kl. 08:04
#12
Håber du fik en god weekend med masser af solskin og proteiner:-)

Jeg kender ikke polarloop, men måske den overvurderer kalorieforbrændingen. Jeg ved i hvert tilfælde at når jeg tracker min motion med endomondo, så angiver endomondo at jeg forbrænder tæt på det dobbelte for en eller anden aktivitet end madital gør. Jeg regner med maditalværdierne.

Håber der kommer gang i dit tab igen..
9 år20. april 2015 kl. 08:46
#13
Tak Vestrup håber også du har Haft en super weekend.
Har testet polarlopp loop og madital syntes de passer nogenlunde sammen med madital jeg bruger endomondo når jeg går ekstra er med i den lille sjove konkurrence med månedens udfordring her på madital syntes det er lidt sjov og føler lige jeg orker lidt ekstra også god solskin dag til dig :)

9 år21. april 2015 kl. 07:07



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });