Nyt weightloss-fællesskab

Du læser en tråd i debat > vægttab


#111
- og nedad går det
Endelig kører det godt igen. Kosten kører som den skal, motionen kører som den skal, så humøret bliver også bedre og bedre. Jeg er stadig plaget af mega smerter, men energien vender lige så stille tilbage. Jeg sover ikke hele eftermiddagen længere, så det er bare super duber.

Startvægt: 98,3
sidste vejning: 98,1
i dag: 97,6

Vægt tab fre sidst: 0,5
Vægt tab ialt: 0,2

Min bekymring for hvordan jeg skulle tackle weekend hyggen, blev klaret med lidt saltstænger, frugtsalat med græsk yoghurt og 85% mørkchokolade :-). Søndag skulle jeg til brunch med vennerne og senere til eftermiddagskaffe med fastelavnsboller. Det var en udfordring, men skal man nyde må man yde, derfor startede jeg, sammen med to venner, med en løbetur i skoven kl. 8:30, så kunne jeg nå det hele. Jeg spiste det jeg havde lyst til, men holdt igen med pølser og bacon. Jeg spiste en enkelt fastelavnsbolle:-), og sagde nej tak til at blive og spise aftensmad. Jeg skulle jo hjem og ha' min planlagte aftensmad :-).

Nå, Layney nu er jeg spændt på at høre om dine dage. Du er jo lige snart i mål, men jeg ved godt at de sidste kilo er de sværeste. :-)

Ha' en god dag :-D


10 år11. februar 2014 kl. 09:01
#112
Så blev det vejedag igen og det går stadig godt, selv om det kun er et lille vægt tab skal man jo fokusere på det positive :-).

Startvægt: 98,3
Sidste vejning: 97,6
I dag: 97,5

God weekend
10 år14. februar 2014 kl. 13:42
#113
Gider ikke mere
Jeg er åbenbart blevet alene i denne tråd. Synes måske godt at folk kunne melde ud, når de ikke vil deltage mere. Men ok, jeg har heldigvis fundet andre, at have et vægtabs fællesskab med.

Ønsker jer held og lykke med jeres vægttab.
10 år19. februar 2014 kl. 06:49
#114
Var nu ikke smuttet, men har haft ufattelig travlt.
Okay - forsat held og lykke...
10 år19. februar 2014 kl. 11:39
#115
Sorry Layney
Jeg var nok lidt hurtig på aftrækkeren. Jeg er bare så forbasket struktureret når jeg går i gang med noget. Jeg håber du finder nogle andre at følges med, måske nogle med mål der ligner mere dine. Vi har jo alle brug for støtte.
Hvis du skriver andre steder herinde, vil jeg gerne følge dig der og du er velkommen til at følge min dagbog, Den evige kamp.
Pøj pøj :-)
10 år19. februar 2014 kl. 14:05



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });