Nyt weightloss-fællesskab

Du læser en tråd i debat > vægttab


#91
Igen gode resultater hos jer andre! Men her går det det nu også godt igen.

Startvægt: 68,1 kg
tirsdag d. 7/1 - 65
fredag d. 10/1 - 64,5

Ialt: -3,6 kg
10 år10. januar 2014 kl. 16:07
#92
Tillykke
Det går jo godt for jer alle sammen, dejligt.
Jeg står stille, Altså stadig 96,1.

Kostmæssigt har dagen i dag, været en skoddag. Jeg har tilbragt hele dagen på sygehuset, hos min far, som skulle have en ny hjerteklap. Sidst på dagen finder de så ud af, at han er for dårlig til den planlagte operation. Han blev sendt hjem og afventer ny besked om, hvad der så skal ske.
Sådan en dag spiser man bare, hvad der lige er.
Nu håber jeg så ikke, at det koster for meget på kontoen.

God weekend til jer alle.
10 år10. januar 2014 kl. 22:30
#93
Jomahol - jeg er ked af at høre om din far. Jeghåber at de finder en løsning til ham hurtigt!

Lad vægten være og hop på igen, når omstændighederne er til det.
10 år11. januar 2014 kl. 14:17
#94
Råd søges
Jeg kunne godt bruge jeres råd. Jeg skal i næste uge bruge nogle dage på landevejen, og jeg har brug for råd til aftensmad, så jeg ikke ender på McD eller lign ;) Jeg GIDER bare ikke salat, rugbrød og lign om aftenen - jeg vil have varmt mad! Har i nogle gode ideer til, hvad jeg kan gå efter, så det ikke bliver alt for slemt?

God bedring med din far, Jomahol...
10 år13. januar 2014 kl. 18:30
#95
Vejedag!
Så er det blevet vejedag igen folkens!

Startvægt - 68,1
fredag d. 10/1 - 64,6
tirsdag d. 10/1 - 63,6

Ialt: 4,5 kg

Layney jeg har desværre ikke nogle gode råd til dig mht. steder at spise. Jeg kan som regel kører på nogle nupo-barer eller noget suppe fra termokande.. Men ellers tror jeg, at det bedste råd jeg kan give, er, at uanset, hvor du ender med at spise din aftensmad, så hav dit vægttab i baghovedet - så du ikke kommer til at ende på McDonalds, og så alligevel tager en stor pommes frites og en dessert, når du nu alligevel har syndet. Sørg for at drikke kalorie-frit/let, undgå dressinger/saucer og desserter. Jeg håber dog, at du finder en holdbar løsning!
10 år14. januar 2014 kl. 15:54
#96
Sådan er det bare :-)
Startvægt 22/11-13 98,3
Fredag 10/1-14 96,1
Tirsdag 14/1-14 96,4

Det vil sige 300 g på fra i fredags, men trods alt et vægtab på ialt 1,9 kg.
Jeg spiser faktisk som jeg skal og jeg har kun mistet 2 trænings dage, men der hvor det går galt er sukkertrangen. Når man skal holde den gående, der er meget at se til og meget at tænke på, så gør chokoladen og lakridserne bare underværker. Dårlig undskyldning, men sådan er det bare.

Tak for jeres hilsner med hensyn til min far. Lægerne har besluttet at prøve, at operere ham gennem lysken. Nu venter vi bare besked.

LTEC, hvor er det et flot vægttab, stort tillykke :-)
Layney, hvis du skal i byen og spise, kan du så ikke vælge fisk eller kylling med kartofler og grøntsager, og så få sovsen ved siden af. Ellers er der jo sunset, det skulle jo også være bedre. Skal du bo et eller andet sted, så er knorr koppen et godt valg med evt et grovbrød eller skolerugbrød til. Mit bedste bud.
God fornøjelse, er spændt på hvordan du klare det.
10 år14. januar 2014 kl. 20:59
#97
Hovsa
Jeg glemte at veje mig igår, men så bliver det bare en vejning fra i dag i stedet... :)

Startvægt 74,4 kg
Sidste vejning 71,8 kg
Idag 70,8 kg

1 kg mere - gone gone and away... :)

10 år15. januar 2014 kl. 11:10
#98
Ja, her er det så gået helt i stå.
71,0kg siger vægten, og det er 0,2kg i den gale retning.
Jeg tror nu ikke det betyder noget - jeg har ikke spist noget jeg ikke burde. Nu skal jeg vist lige have en dag, hvor jeg spiser noget mere, så jeg kan få gang i forbrændingen igen! :)
God weekend...
10 år17. januar 2014 kl. 11:48
#99
Kuk Kuk
Ja, jeg er her endnu, jeg fik bare ikke skrevet i fredags. Min vægt er gået helt bananas og det er ikke bananer jeg har spist. Jeg har virkelig ikke været god ved mig selv.
Det er slut nu. Jeg kan mærke på min krop, at det er det forkerte brændstof jeg køre på.
Jeg vil ikke skrive vægt i dag, for jeg håber at jeg kan nå at rette lidt op, til på tirsdag.
Ønsker jer en god søndag.
10 år19. januar 2014 kl. 09:16
#100
God morgen :-)
Så er jeg på rette vej :-). Jeg fik virkelig et wake up cal. Jeg blev overfaldet af et sukkermonster og det havde sin pris. Selv om jeg spiste den rigtige mad, fik motioneret næsten efter planen og selv om jeg bildte mig selv ind, at det ikke var så slemt, ja så var det være end slemt. I løbet af weekenden rundede min vægt 99 kg, dvs 700 g mere end da jeg startede her :-(.
Status: 22/11-13 98,3
21/01-14 97,2
Vægttab ialt 1,1 kg.
Jeg vender tilbage til mit 1. delmål på 95 kg.

Håber det er gået bedre for jer.

Ha' en god dag :-)
10 år21. januar 2014 kl. 07:16



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });