Jeg har väret en slem pige! (medium)

Du læser en tråd i debat > vægttab


#11
re: Jeg har väret en slem pige! (medium)
Kender det kun alt for godt.
Har boet i Norge i mange år og bor nu i DK.
Når jeg så er i Norge så køber jeg selv lækkere ting som jeg ikke kan få herhjemme. En stor svaghed som jeg har.
Men så tænker jeg også på at det er jo kun denne ene gang man er der oppe og det er jo begrænset hvormeget man kan have med hjem og det bliver jo spist og så kan man ikke få mere af det vel, altså før næste gang man er i Norge eller for din del i DK.

Så ski rokker i at du har købt det og det er spist bare du har nydt det og at det smagte godt og så er det bare op på hesten igen og videre med den sunde livsstil.

Knus Chiffi.
19 år29. april 2005 kl. 09:22



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });