Jeg har väret en slem pige! (medium)

Du læser en tråd i debat > vægttab


#1
Jeg har väret en slem pige! (medium)
Jeg var i DK i går. og på vej hjem stoppede jeg lige i Netto. Det er ikke alting man kan köbe i Sverige. Så jeg skulle lige have lidt med på vejen. Men ak og ve jeg köbte lidt forbudte sager. Min mave og mit hoved lokkede mig til at köbe det jeg savner allermest herovre. Tunsalat og hönsesalat fra K-salat. MUMS. Käresten har sukket efter pålägs choko i et stykek tid så det rög også ned i kurven. Det er ikke altid let at bo i sverige og ville have Danske madvarer... Snöft!

Så da jeg kom hjem spiste vi madder til aften. Det blev til 4 stk gullerodsbröd. 1 med phili light, 1 med tunsalat (K-Salat), 1 med hönsesalat (K-Salat) og 1 med pålägschoko.
Derud over hapsede jeg lige 4 flödeboller og 3 kanel gifler fra pågens, til aften flimeren. Jeg var godt mät og glad. Fölte mig lidt ligesom Peter Plys, der hvor han sidder fast i ninka ninus's indgang.

Jeg håber bare at jeg ved at holde mig i skindet de näste par dage kan råde bod på det. Fordi weekenden var heller ikke just en helgen värd.

Puha det lettede :o)
Jeg ved det godt jeg er en värre en. Ikke just en inspiration for jer andre, men jeg er glad for at i er her.
19 år27. april 2005 kl. 15:55
#2
re: Jeg har väret en slem pige! (medium)
Hej Plys ;-)))

Du har det blot som alle os andre. Du er bare så god at erkende det herinde!
Nyd dog det du har købt og spist. Der SKAL være plads til lidt hygge bare ENGANG imellem så man ikke løber sur i tingene.
Kæmpe mange hilsner

Tigerdyr *GG*
19 år27. april 2005 kl. 15:58
#3
re: Jeg har väret en slem pige! (medium)
Søde Emis

Jeg er stolt af dig. Du skriver et indlæg her på siden, hvor du åbent og ærligt indrømmer, at du har været "slem".

Pyt med det. Du nød det jo, ikke Plys! :-) Som Corina siger, det er også vigtigt indimellem.

Jeg synes, du er en god inspiration for os andre. Det er svært at indrømme sine fejl.

Knus Anna
19 år27. april 2005 kl. 16:06
#4
re: Jeg har väret en slem pige! (medium)
Hej Emis

Da jeg læste dit indlæg, sad jeg og smilede lidt for jeg selv, for jeg kender selv alt for godt den situation.
Man for lyst til noget bestemt mad, og er ude af stand til at tale sig selv til fornuft.

Jeg har prøvet det så mange gang, at sige til mig selv lad nu være med at købe/spise det, men det er komplet umuligt. Jeg helmer ikke før alt er spist eller jeg er totalt proppet.
Jeg tror at der er nogle bestemte ting f.eks. stress der udløser denne trang og det er ikke lykkes for mig endnu at finde ud af hvad der udløser det for mig, men jeg arbejder på sagen....

Jeg tager hatten af for dig og din ærlighed.
StoreSøs
19 år27. april 2005 kl. 18:50
#5
re: Jeg har väret en slem pige! (medium)
Hej Emis.

Man kan jo bare sige, nå ja og hvad så.
Kan godt forstå dig, og det skal der også være plads til som alle de andre skriver.
Hvis ikke det sker for nogen, så er man virkelig dygtig.
Så håber du nød det, og kom så bare videre uden alt for stor samvittighed

Knuser
Bamse
19 år28. april 2005 kl. 06:45
#6
re: Jeg har väret en slem pige! (medium)
Hej Emis

Ja som de andre skriver så skal der jo være plads til at kunne hygge sig lidt en gang i mellem, bare det ikke bliver hverdag man kommer til at spise noget ekstra.
Du skal i hvert fald ikke havde dårlig samvittighed over det - og jeg syntes også at det er flot at du skriver om det herinde.

Knus smiley
19 år28. april 2005 kl. 08:30
#7
Plyser hilsen
Jeg nejer bukker i det svenske.
Vil pröve at holde mig lidt fra honning krukkerne
19 år28. april 2005 kl. 09:32
#8
re: Jeg har väret en slem pige! (medium)
Åh,det kender jeg godt.
Har lige været i Sverige efter de ting ,man ikke kan få her i DK,såsom "blå band "Den varma koppen med ost og broccolo
Men det er sejt at du siger det herinde.:-)
19 år28. april 2005 kl. 09:46
#9
Emis! :oD
Så slem har du nu heller ikke været! Der skal være plads til at synde i ny og næ, så længe det ikke bliver hver eneste dag og de gode vaner ryger i kosteskabet... *ss* Væk med den dårlige samvittighed, Plys - hvis det er for svært, så kommer Muldeæslet lige og gi'r dig en samvittighedskrammer ;o) Og VUPTI, væk var den...Når man bor i et andet land, har man altid specialiteter man bare MÅ ha' fra DK i ny og næ, sådan er det nu engang..

Æsel vifter sin fine lyserøde sløfe til et skulderklap for at du går til bekendelse herinde.....

Knuzzer
19 år28. april 2005 kl. 15:40
#10
re: Jeg har väret en slem pige! (medium)
havde lige skrevet et langt indlæg som forsvandt, vræææl!!
Det korte af det lange er, at jeg ikke synes du skal have dårlig samvittighed. Så meget har du ikke spist, hvis det var mig, var jeg ikke stoppet ved den 4. flødebolle!!!
Op på hesten og derudaf igen. Spis sundt, dyr motion og glæd dig til næste gang du skal til dk og hente noget at smovse i.
Knus Eskimo
19 år28. april 2005 kl. 19:57



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });