Spørgsmål vedr. status.

Du læser en tråd i debat > vægttab


#11
re: Spørgsmål vedr. status.
Hello.
Jeg holder nok status torsdag el. fredag, men helt klart med på den
Bamse
19 år26. april 2005 kl. 10:50
#12
Status!
Hej Chiffi og I andre!

Først Chiffi, velkommen herind igen. Nu er flytning mm. snart veloverstået, ikke sandt?? Jeg er nogenlunde med på fredagsvognen, alt afhængig af hvordan mine vagter lige ligger...så kom du bare med status allerede på fredag! ;o) Er du forresten sprunget fra de andre kostplaner, som du brugte, inden du skulle flytte???? Knuzzer fra Mulde
19 år26. april 2005 kl. 15:50
#13
re: Spørgsmål vedr. status.
Jeg skal flytte sidste læs her i weekenden så jeg starter ikke op før på mandag med min nye sundelivsstil + motion.
Jeg hopper ikke på vægten før på mandag og derefter fast hver fredag.

Knus Chiffi.
19 år26. april 2005 kl. 16:21



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });