Spørgsmål vedr. status.

Du læser en tråd i debat > vægttab


#1
Spørgsmål vedr. status.
Vil lige høre om i stadig køre fredagsstatus lige som vi gjorde inde i madogsundhed? Eller har i droppet det helt?

Knus Chiffi.
19 år25. april 2005 kl. 14:46
#2
re: Spørgsmål vedr. status.
Nej selvfølgelig skal vi da køre dem videre. Det var jo helligdag i fredags. Derfor lavede jeg en torsdagsstatus herinde.
Men jeg ser frisk på at fortsætte - hvad siger I andre ???
19 år25. april 2005 kl. 14:47
#3
re: Spørgsmål vedr. status.
Helt frisk. Jeg laver mandagsstatus på et andet forum på nettet, men fredagsstatus er bedre. Jeg vejer nemlig altid mindre om fredagen end om mandagen

Anna
19 år25. april 2005 kl. 14:52
#4
re: Spørgsmål vedr. status.
Oki men jeg skriver lige min start vægt ind på mandag og så er jeg med fra fredag. ved godt jeg sagde at jeg kun ville veje mig en gang om mdr, men har altid vejet mig hver fredag før i tiden så det vil jeg også begynde på denne gang tror jeg.

Knus Chiffi.
19 år25. april 2005 kl. 15:08
#5
re: Spørgsmål vedr. status.
Jeg er helt sikker med på fredags status nu hvor jeg er begyndt at veje mig en gang om ugen igen, istedet for kun en gang om måneden.
- Lois Lane
19 år25. april 2005 kl. 15:10
#6
re: Spørgsmål vedr. status.
Hejsa

Jeg vil jo også meget gerne være med på status, men jeg holder altså bare status om mandagen, når jeg har været inden hos ww. Men jeg syntes da helt klart at vi skal holde ved med status - det kan jo også være med til at holde ens motivation i gang.

Knus smiley (som snart er på vej til vejning)
19 år25. april 2005 kl. 15:22
#7
re: Spørgsmål vedr. status.
Hej Smiley

Held og lykke med vejningen. Jeg krydser fingre.!

Rigtig mange hilsner

Corina
19 år25. april 2005 kl. 15:25
#8
re: Spørgsmål vedr. status.
Hej Alle

Jeg vil også gerne være med på jeres fredagsstatus, så bliver jeg forhåbenlig holdt til ilden...

Jeg har også droppet madogsundhed, og skriver nu her.

StoreSøs
19 år25. april 2005 kl. 19:49
#9
re: Spørgsmål vedr. status.
Jeg er med på status, men jeg holder fast ved min mandagsstatus. Jeg har nemlig opdaget, at jeg er lidt for god til at belønne mit vægtab i weekenden hvis jeg vejer mig om fredagen!

Knus Judle
19 år25. april 2005 kl. 21:47
#10
status.
Jeg er med på fredags status.
Elsker at jeg kan nyde weekenden og så ikke kunne se det om fredagen ugen efter. Mums.
19 år26. april 2005 kl. 09:47



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });