Det du eftersøger er en sund måde for en teenager at tabe sig på. Og svaret er varieret kost og motion. Du er glad for frugt og grønt. Du er ikke nogen sofakartoffel, men får dig rørt regelmæssigt. Hvis jeg skal kunne råde dig til hvad du kan gøre anderledes end det du gør nu, så skal du gøre dín dagbog offentlig (det eneste vi andre kan se er hvad du taster ind af mad og motion) og så skal du taste alt ind hvad du spiser og laver i den kommende uge. Der står på de fleste ting hvad et styk vejer og hvor meget der er i hele pakken. Der er også rigtig mange af fødevarene i databasen her i madital hvor der er vægtangivelse.
Apropos lårene der mødes, så kan jeg desværre ikke love dig at der kommer luft imellem dem selvom du bliver slank, hvis du har et smalt bækken ligesom mig så vil de røre hinanden uanset hvor slank du bliver.
Sidst jeg vejede 50 kilo besøgte jeg en plastik kirurg for at høre om en fedtsugning af det område, men efter at have hørt nærmere om det så vil jeg hellere skulle købe nye cowboybukser hver tredje måned og bruge talcum om somren end at skulle igennem sådan en omgang. Fy føj da!
Men kort sagt jeg vil gerne støtte, råde, og følge dig hvis du vil have det :-)
#22 af rdrd (slettet)
Men det drejer sig om øjnene der ser...f.eks. tror folk jeg er vanvittig når jeg siger jeg vejer over 80kg for de mener ikke det ser sådan ud...
Men jeg siger ikke at du skal glemme alt om at tabe dig... men vær realistisk... hvis du taber dig 10kg er det ikke sundt...
Tænk over hvordan du gør det... motion og varieret kost er bedre end kaloriekontrol når man er i din alder...
STOR STOR MISFORSTÅELSE....
bulimi betyder ikke at man sulter sig... men at man overspiser for så at få så dårlig samvittighed at man enten sulter sig dagen efter eller ligefrem går ud og kaster op...Men ikke alle bulimikere kaster op... af helt almindelig respekt for ikke at viderebringe budskabet vil jeg undgå at nævne de andre former for bulimi...
Du har selv nævnt at du spiser alt for meget og derefter "får dårlig samvittighed" og derfor sulter dig dagen efter...
anoreksi betyder at man indtager så lidt føde og evt træner voldsomt således at kroppen på ingen måde får gavn af selv den mindste mængde mad...