Du skal aldrig sulte. Og du må gerne æde en helt masse bare det er frugt, grøntsager, fedtfattigt kød og både fed og mager fisk.
Bed din mor om hjælp. Da jeg var blevet konfirmeret synes jeg ikke om det jeg så på konfirmations videoen, så jeg smed 18 kilo på 3 måneder ved at spise sundt og dyrke motion, med mors hjælp.Hun vejede alt min mad, så jeg fik det jeg skulle.
For at bevise min pointe med muskler vejer mere end fedt, så har jeg lige haft min gamle konfirmations kjole på. Den passede perfekt, selvom jeg i dag vejer 5 kilo mere end jeg gjorde dengang, jeg har stadig den samme højde.
På enletterebarndom.dk kan du sammen med din mor tjekke din bmi for din alder og i følge den vil du have et bmi på 20, hvis du vejer 60 kg og har pt et bmi på 23, så du er ikke overvægtig, men derfor kan du jo godt ønske at være lidt slankere uden det går ud over din sundhed.
MEN tag din mor med i overvejelserne og bed hende om hjælp.
De danske vægtkonsulenter har et sundt kostprogram, men her skal dine forældre igen med ind over, så tal med dem om hvad I i fællesskab kan gøre, så du ikke skal på kur hele tiden, ligesom de fleste af min generation har haft for vane.
Vil du love mig du tager dine forældre med på råd?
#12 af rdrd (slettet)
men jeg tror det er hvor meget jeg spiser.. jeg æder og æder og æder en dag - og sulter en anden dag. ;s usundt, det ved jeg godt. jeg glæder mig til det bliver godt vejr, så kan man f¨å brugt mange timer på trampolinen