TORSDAGS STATUS

Du læser en tråd i debat > vægttab


#11
re: TORSDAGS STATUS
Hey.
Tillykke til alle jeg som har tabt jer. Det er supergodt gået. Det ender med at jeg er den eneste som ikke klarer min egen udfordring, hihi!!!

Jeg har først status mandag. Jeg har fundet ud af at det "tvinger" mig til at være sund i weekenden også. Da jeg vejede mig fredag havde jeg tendens til at spise lidt ekstra godt lørdag og søndag, for der var jo en hel uge til jeg skulle vejes igen:-) Så jeg vender tilbage med en status mandag:-)

Rigtig god storebededag og weekend til alle i super skønne mennesker. Hvor er jeg bare glad for at vi har fundet herind allesammen. Man bliver virkelig motiveret af alle de opmuntringer og roser man får herinde. I er sq bare det rene guld:-)

Knus Eskimo
19 år21. april 2005 kl. 19:55
#12
re: TORSDAGS STATUS
En status får I vist ikke fra mig i denne uge, måske vejer jeg mig imorgen, men da jeg har nattevagt er det ret utilregneligt hvad jeg vejer. MEN tabt mig, tvivler jeg nu også på at jeg har, så måske vil det være meget fornuftigt at vente til næste uge... Apropos alle mine råd på M&S om at smide vægten laaangt væk, så er det nu min tur til at gøre det samme. Under flytningen dukkede den op og står nu på badeværelset, DET er en dum ide, så mit mål er vist fremover kun at veje mig en gang om ugen eller hver 14. dag...Jeg ser om det lykkes mig, når vægten står fremme, ellers må den i skabet igen..hi hi hi... Ellers STORT tillykke til Jer der har tabt Jer, -jeg er glad for at det kører på skinner for Jer. Til I øvrige er jeg også sikker på, at resultaterne nok skal komme imorgen og i næste uge, når I hopper på vægten. Hvis jeg er heldig smitter lidt af Jeres sunde kostvaner måske snart af på mig..

Knuz og go' forlænget weekend fra Mulde
19 år21. april 2005 kl. 22:29
#13
re: TORSDAGS STATUS
Til alle jer der har tabt jer. Et stort tillykke.
Anne du har nået indenom mig :O((
ved ikke hvad jeg vejer, men det finder jeg ud af og så skal jeg nok komme efter dig hihihi.
Nu går den bare ikke længere.

Knus Chiffi.
19 år25. april 2005 kl. 14:50
#14
re: TORSDAGS STATUS
Jepper Chiffi. Jeg fører den lille spurt nu. I fredags 89 kilo! Jubii et ottetal forrest for første gang i 2 år.

Så du må hellere oppe dig :-)

Knus Anna
19 år25. april 2005 kl. 14:56
#15
re: TORSDAGS STATUS
Er helt grøn af misundelse. Men er jo også lidt skyld i det selv. Men fra på mandag når jeg er færdig med at flytte så starter jeg op for fuld blusse. det lover jeg.

Knus Chiffi.
19 år25. april 2005 kl. 15:06
#16
re: TORSDAGS STATUS
Er helt grøn af misundelse. Men er jo også lidt skyld i det selv. Men fra på mandag når jeg er færdig med at flytte så starter jeg op for fuld blusse. det lover jeg.

Knus Chiffi.
19 år25. april 2005 kl. 15:06



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });