TORSDAGS STATUS

Du læser en tråd i debat > vægttab


#1
TORSDAGS STATUS
SÅ ! Så kommer vi ikke uden om det mere! Fredag er i denne uge jo helligdag, så lad os denne gang rykke vores fredagsstatus til torsdag.

Jeg har været aktiv siden tirsdags og det er blevet til minus 300g.
Vægten sagde her til morges stadig 77,4
Jeg glæder mig til på fredag hvor jeg gerne vil kunne berette om et lidt lavere tal.


Hvad med jer andre - hvad er denne uges status ?
19 år21. april 2005 kl. 08:45
#2
re: TORSDAGS STATUS
Godmorgen Corina

Sådan det er da dejligt at vægten er gået ned - jeg har jo status om mandagen hos ww. Jeg har jo også gemt min vægt væk derhejemme så jeg regner kun med vægten inde hos ww, så min status kommer altså først på mandag.
Håber at du får en god st. bededagsferie - jeg glæder mig i hvert fald til at kunne holde fri - får nemlig besøg ss...

Knus smiley
19 år21. april 2005 kl. 09:18
#3
re: TORSDAGS STATUS
Jeg startede tirsdag, så det bliver tirsdagsstatus for mit vedkommende .. :)
19 år21. april 2005 kl. 09:24
#4
re: TORSDAGS STATUS
Hej Corina

Her kommer min fredagsstatus (torsdag). Jeg er med i et andet forum, hvor jeg holder mandagsstatus. Og jeg bliver vejet hos min læge indimellem, og det foregår gerne på torsdage. Og i Madogsundhed havde vi fredagsstatus. Nå, men jeg går altså på vægten hver dag, så jeg kan være med alle ugens dage :-). Det passer mig fint. Jeg bliver ikke deprim, hvis den er steget, for det skyldes som regel vædske eller andet. Jeg holder bare øje med, at jeg hele tiden er på vej i den rigtige retning.

Og det er jeg heldigvis. I dag siger vægten 90,0. I fredags sagde vægten 91,4. Så det er 1,4 kilo foreløbigt. Så jeg er mere end tilfreds.

Jeg har også været aktiv i denne uge og spist masser af grønt. Hvis jeg skal tro på Madital er jeg dog lidt bagefter med hensyn til proteinen og lidt for mange kulhydrater (skyldes alt det grønne). Hvad sker der ved det, mon?

Hav en rigtig god forlænget weekend - og i øvrigt tillykke med dit minus, Corina. 300 gram på 2 dage. Det er da superflot. Fortsæt den gode stil.

Knus Anna
19 år21. april 2005 kl. 10:21
#5
re: TORSDAGS STATUS
Hej Corina, min statusdag er om mandagen, men jeg kan nu ikke helt holde mig fra vægten. Jeg lagde ud med en overvægt på 57 kg. I går sagde vægten at jeg havde tabt lidt over 1 kg. på under 14 dage - det er jeg meget tilfreds med. Det kunne have været bedre, hvis jeg ikke var (er) blevet syg og ikke kan motionere, men mens influenzaen raser, duer jeg ikke til noget motion. Rigtig god bededagsferie
19 år21. april 2005 kl. 11:38
#6
re: TORSDAGS STATUS
Ups, jeg har ikke en overvægt på 57, men altså kun 5-7 kg. der manglede lige en streg...og det er ikke overvægt, det er bare for meget. for mig ..... ....:o))
19 år21. april 2005 kl. 11:39
#7
STATUS
Hej Corina!

Ja så kom jeg altså alligevel ud af hullerne. Selv om jeg var ved at melde mig ud af det andet forum. Jeg gad det ikke rigtigt. Som mange af jer andre. Men det her sted er jeg rigtig glad fro. Er sikker på at det skal blive helt godt.

Jeg holder Status i morgen. Det er et par uger siden sidst og tänkte ikke på det i morges. Vi sov ½ time over os så det var med turbo på at frokosten blev lavet og morgemaden konsumeret.

Jeg har tildels väret en söd og fornuftig pige hele ugen så mon ikke det kan give mig et 7 tal foran. Sidst sagde vägten noget i stil med 80,8 kg.
Be be be be

Knuzer
19 år21. april 2005 kl. 11:47
#8
re: TORSDAGS STATUS
Hej Alle sammen.
Hold da op en reaktion fra så mange SUPER !
Smiley: jeg glæder mig til at høre din status. Den er med garanti god !
Mai: Også dig på tirsdag ;-)
Annap: Super flot med 1,4 kilo på så kort tid !!!!!!!
Jeg har det samme "problem" omkring kulhydrater og proteiner. Proteiner mætter mere og kulhydrater er gode hvis du motionerer meget men SKIDT med for mange og hvis du ikke motionere så meget. Så omdannes de istedet til fedt.
Advogirl: hi hi måbede også lidt da der stod 57 i overvægt *SS* 5,7 - det skulle du nok kunne nå inden sommerferien. Er du med i udfordringen ? (se tidl. tråd)
Emis: Jeg folder mine hænder og beder alt hvad jeg kan. MON så ikke 7 tallet dukker op denne gang ?
Husk: Fortæl mig endelig resultatet !

Til jer alle sammen: super super god bededagsferie til jer alle !

Kæmpe krammer

Corina
19 år21. april 2005 kl. 12:10
#9
re: TORSDAGS STATUS
Hej Emis

Jeg er også nede på knæ og bede for, at du ser et 7-tal i denne uge.

Så kan du bede for mig også. Jeg mangler sølle 100 gram, før jeg ser et 8-tal i min vægt :-)

Knus Anna
19 år21. april 2005 kl. 13:43
#10
AnnaP
Jeg skal pänt folde mine poter i aften inden jeg går i seng og ber en lille bön for at alle vores anstrengelser giver pote.

God mini ferie :o)
19 år21. april 2005 kl. 16:19



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });