Hej Karina
Jeg havde ikke lige været på forum nogle dage og er helt benovet over den positive respons på min tidligere tråd. Og denne her tråd er da bare alle tiders!!
Jeg kan også rose mig selv:
-Jeg lod mig ikke slå ud da vægten modarbejdede madital's beregninger og stik imod al fornuft steg trods mine grundige indtastninger.
-Igår sprang jeg aftensmaden over og nøjedes med dejlig velsmagende (LÆS fæl, kvalmende, klam, som jeg naturligvis ikke må tænke) Nupo .
-Jeg sad sammen med familien og hyggede om maden, uden at spise.
-Jeg opdagede at selvom Nupo smager (ikke) fantastisk, giver det en virkelig rar følelse i maven/kroppen bagefter, så det faktisk forebygger ægte sult.
-Jeg besejrede den psykiske sult for første gang i lang tid i timerne inden sengetid.
-Imorges var jeg kommet af med 1,1 kg i forhold til igår. SÅDAN!!!
Tak for en dejlig tråd Karina :-)
#2 af Linesc (slettet)
Lad mig bare starte:
- Da vægten ikke var sød ved mig i morges blev jeg ikke slået helt ud, men tænkte straks konstruktivt at det måske kunne skyldes manglende væskeindtag, så det lagde jeg straks en plan for at lave om på.
- Da jeg hentede frugt i kantinen her til morgen blev jeg ikke fristet af de ellers meget indbydende hjemmebagte boller.
- I aftes til aftensmaden kunne jeg sagtens ha spist endnu mere af den grillede laks og den grillede kylling + tilbehør, men jeg nøjedes med et enkelt stykke af hver og spiste ingen brød til.
- Jeg har allerede drukket 2 store glas vand på arbejde, så jeg gør noget ved væskeindtaget.
Prøv det - jeg sidder og kommer helt til at smile og tænker at det da nok skal gå og at jeg nok skal melde ind med et vægttab i næste uge.