Hej Ditte
Velkommen til. Jeg synes det her er et fint sted - jeg har fået masser af råd og støtte siden nytår og har smidt over 10 kg. allerede, så mon ikke også vi kan hjælpe dig med motivationen og metoderne til at få has på de der sidste 5 kg.
Og bare fordi det kun er 5 kg, så tæller det nu alligevel - 5 kg for meget kan være lige så hårdt at leve med, især psykisk, som 50. Du vil sikkert høre fra andre (især dem, der selv har lidt for meget) at, "du behøver da ikke tabe dig" og lignende. Men ignorer dem og indse, at det bare betyder, at du har mere viljestyrke end dem!
Held og lykke med projektet!
Claus
#12 af claus (slettet)
nej, men med sådan en kommentar føler man sig lidt uvelkommen,,,og fordi jeg ikke er på sd. mere er jo pga. at man jo skal spare som iværksætter...og så faldt jeg over dette. Det der er bedre herinde er at man selv kan taste mad i regnskabet. Ja jeg mangler nok bare kontakten til andre i min dagligdag, udveksle dagligdagen mv.. står jo alene i butikke,,,så jeg kan godt lide at snakke/skrive med andre og stadig være lidt anonym,,,for så kan man bedre spørge/snakke om alt.
God gået af dig med vægten.