Velkommen til Ditte. Uanset hvor stort et vægttab man står overfor så er denne side en rigtig stor hjælp. Så det er bare at bruge de muligheder der er på siden. Tast din mad ind og spørg hvis der er noget du er i tvivl om. Bland dig på forum hvis det kan hjælpe dig. Det hjælper mig rigtig meget med at holde motivationen.
Held og lykke med tabet.
#2 af KarinaHadsten (slettet)
Fra i morgen starter jeg på en ny livsstil, der helst skal ende op med et mindre vægttab. Jeg tog for et halvt årstid siden alt for hurtigt 5 kilo på... Kilo som jeg nu vil gøre en indsats for at slippe af med igen! Jeg har prøvet på det lidt on and off det seneste stykke tid, hvilket har været ret hårdt for psyken (det er ikke rart med så mange forsøg der mislykkes!!!). Men så faldt jeg over denne geniale hjemmeside, og tænkte at jeg med jeres hjælp endelig måske kan nå mit mål! Jeg er mere motiveret end jeg har været rigtig længe, og det vil derfor glæde mig meget, hvis nogen tager sig tid til at kommentere her i tråden eller i min dagbog. Jeg er godt klar over at jeg i princippet ikke behøver at tabe mig, men jeg har lyst til at slippe af med de "overflødige" kilo for min egen skyld!
Skriv endelig kommentarer med hjælp, råd, tips, opbakning, spark i røven og hvad end i ellers kan finde på - det vil virkelig være en stor hjælp!
Knus fra Ditte