Hej Piger
@Ralu - du er super sej.. jeg klamrer mig lige til lidt af din succes ;-)
@Jomahol - pas på dig selv.. så du kan være der for dine kære...
(jeg har sørget for, at de søde sager er væk - har spist 2x400grams bridgeblanding.. så nu er de væk :-()
Spøg til side.. har det ikke godt med familien - har stort set kun kontakt med min mor på 85 - som nu har det skidt.. var på sygehuset i weekenden, men fik ikke at vide, at min svoger lige havde hentet min mor.. - og ville så ikke køre derhen, da jeg ikke er velkommen i min søster/svogers nærvær.. bliver altid væk fra familie-komsammen, da jeg mener, at det er vigtigere, at de som har børn, kommer sammen.. og kommer jeg, laver min søster en scene - og det gider jeg ikke... nøj, hvor er det bare lidt op af bakke en gang imellem :-(
men jeg ligner heldigvis min mor - lidt rund, men kan snakke med alle / prøver på altid at være venlig .. det kan være vi er lidt kede inden i - men ... the clown always smile...
#52 af bruger slettet
Det er ikke gået så godt for mig. 96,6 sagde den. De søde sager skal bare væk nu. Jeg får heldigvis en forholdsvis rolig uge. Far blev 85 i går og mor bliver 75 i morgen. Så skal jeg kun køre min mor på sygehuset fredag, ellers kan jeg passe på mig selv hele ugen.
Håber det går godt med din mor, Fimucile.
Ralu, det kører da bare for dig, super. Må lige suge lidt af dit gode arbejde.
God weekend til jer to følge svendinder :-)