Målafhængig tråd..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ikke læserne men selvfølgelig lægerne
Ikke læserne men selvfølgelig lægerne
10 år29. april 2015 kl. 20:11
For mig gik der nok 6...
For mig gik der nok 6 måneder før jeg aldrig blev fristet. Så du må belave dig på at indimellem kommer svære øjeblikke.
Afspændingsøvelser kan hjælpe:

OPLØS DIN RYGETRANG
I denne øvelse vil vores rygestoprådgiver hjælpe dig med at håndtere rygetrang.

Det er vigtigt, at du kan sidde uforstyrret i de ca. 4 minutter, som øvelsen varer. Sæt dig behageligt i en god stol, afspil lyden og følg de instruktioner, du får undervejs.

(et forældet link til ekvit.dk er blevet fjernet)
10 år29. april 2015 kl. 22:36
Lægen sagde i går at jeg...
Lægen sagde i går at jeg enten har en meget meget mild kohl eller astma . Han hælde mere til astmaen for puste prøven blev bedre af brikanyl. Så nu skal jeg også tage en pulmicort i 14 dage og så skal jeg testes igen. Men lunger lød fint. Intet at høre sagde han. Ryger i det mindste ikke mere.
10 år1. maj 2015 kl. 07:45
Alina kan du sætte internet adressen...
Alina kan du sætte internet adressen ind som et link.? Kunne ikke få din anbefalede side frem .
10 år1. maj 2015 kl. 07:47
Den melding så kom med i...
Den melding så kom med i går . Var efter en lunge funktions test
10 år1. maj 2015 kl. 07:48
877 igen - fik i går...
87,7 igen - fik i går aftes varme hveder med smør, ost og syltetøj torsdag er ellers min fastedag med max 500 kcal.
10 år1. maj 2015 kl. 09:19
Hej tynd - man kan desværre...
Hej tynd - man kan desværre ikke lave klikbare links her, men det skulle virke hvis du markerer hele linien, kopierer den og sætter ind i toplinien i din browser, dvs. det program du ser internettet med. Ellers send mig en mail, så mailer jeg dig et klikbart link: e@daes.dk
10 år1. maj 2015 kl. 11:13
okey tak Aline69 -...
okey tak Aline69 ;-)
10 år1. maj 2015 kl. 16:23
Du klarer det så fint ralu...
Du klarer det så fint ralu, er lidt "misundelig" på dine 7'taller.

Jeg glemte fuldstændig vejedagen. Jeg er i fuld sving med at renoverer mit lille ekstra værelse og fredag skulle jeg til en kollegas 25 års jubilæum, så i min verden var det lørdag.

Tynd68, hvor er det godt at du er holdt op med at ryge, især med den melding :-)

Vi ses på tirsdag
10 år3. maj 2015 kl. 07:39
Lækkert jomahol med nyt frisk værelse...
Lækkert jomahol med nyt frisk værelse -;) æv til vægten i dag pga konfirmation hele dagen i går. Vægt steget 2 kilo . De kan da ikke blive siddende vel -;) tak for ordene. Men trangen dukker ski stadig op og fristes af et hiv hver morgen . Men kan sagtens undvære ellers
10 år4. maj 2015 kl. 08:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...