Her har det været en forrygende weekend med en del motion.
Lørdag svømmede jeg med min datter og arbejde 1½ time i haven. Søndag var jeg ude på en 5 km. gå/løbe tur trods regnvejr, det krævede en del overtalelse af mig selv at komme afsted, men jeg gjorde det !
Jeg har også spist godt med få kulhydrater, så vægten går lige så stille nedad igen efter jeg havde et par dage i idste uge, hvor vægten steg pga. kulhydrat indtaget var for stort.
Jeg kan mærke, at jeg nu bedre kan styre at tage lidt sødt, hvis det er de rigtige ting. F.eks. kan jeg styre at tage lidt 85 % chokolade uden at få amokka :) Og så lavede jeg saltmandler i lørdag - nam nam.
#12 af lilja (slettet)
- Jeg har klaret weekenden med god fokus på ikke at ødelægge den gode stil. Har dog snacket og spist mere usundt end i sidste uge, men stadig på et acceptabelt plan - og jeg har da også tabt mig hen over weekenden, så stor ros til mig for at kunne snacke med måde.
- Fik trods det dårlige vejr i weekenden cyklet 16 km med mine unger. Den fedeste tur med geocaching og hygge. Totalt kvalitetstid. Og pga det dårlige vejr søndag blev det til en tur i svømmehallen, men her svømmede jeg 500 meter, så fik jeg da også motion der. Sådan!
- Lod flere gange i løbet af weekenden de gode tanker vinde over sabotage-tankerne, så jeg gav ikke efter og købte chokolade. Kun da vi købte snacks købte jeg en plade 70 % chokolade. Mmmmm - lækkert.