Hej Karina
Vi har vidst stødt på hinanden flere gange herinde. Jeg husker dig som en rigtig god med-taber i dette forum.
Jeg er så meget med på en rose tråd :)
Det der med hurtigt at tage en del på - det kan sagtens være at du med en noget anden kost en dag kan ophobe noget væske, f.eks. hvis du har spist flere kulhydrater end du ellers har gjort. Eller har du lidt forstoppelse? Det kan jo også "sætte sig" ;) ;)
Synes i øvrigt at du gør rigtig mange gode ting for dig selv - på en bryllupsdag skal der også være plads til at give den en smule gas - tillykke med dagen i øvrigt.
Nå men jeg skal rose mig selv for:
- Fortsat at taste min mad ind her på siden
- At jeg kan mærke, at min low-carb kost virkelig sætter min sukkertrand i skak :WUHUU:
- I dag var min datter og jeg til fælles gymnastik, hvor vi begge fik fyret en del krudt af på den gode måde
- Tog min en velfortjent lur på min fridag i dag
Tak Karina for denne tråd - det er lige sådan noget jeg har brug for :)
#2 af lilja (slettet)
Jeg skal have ros for....
- ikke at miste modet og håne mig selv fordi vægten til morgen sagde +1,5 kilo. Jeg tænkte ikke sundt i går, men fejrede min 3 års bryllupsdag med god bøf og et enkelt glas rødvin med manden. Og man tager jo ikke 1,5 kilo på på en dag, så mon ikke det meste er væk igen i morgen.
- at sætte mig ned og spise mine cornflakes+havregryn her til morgen selvom klokken egentlig var mange og jeg var sent på den.
- at fylde godt med gode grøntsager på min tallerken til frokost.
- at have overholdt mit max på 2 kopper automatkakao dagligt. (Og de bliver naturligvis tastet ind).
- at have sagt fra til Tupperwareparty i aften, så jeg ikke stresser unødvendigt når jeg også skal have unger og mig selv til karate og samtidig skal lave mad. Jeg er alene med ungerne i dag.
Ahhhh hvor føles det rart - prøv det. Hvad skal DU have ros for?