Så endelig internet igen...er lidt spændt på hvordan det står til og om du stadig hænger ved king 001. men opdatering omkring mig selv vægten: står på 88 kg så det er da gået den rigtige vej også selvom flytterodet. Synes at jeg er inde i en rigtig god periode både med mad og mortion håber jeg har knækket koden til at blive ved nu.....og synes efter der er kommet mandariner i butikkerne er blevet lidt nemmere da de tager lækkersulten muns. Håber stadig du hænger i og er spændt på at høre hvordan det er gået dig :)
13 år19. oktober 2011 kl. 19:34
Kingo001 (slettet)
#22 af Kingo001 (slettet)
re: Nu skal det væk inden barslen er forbi!!!
Hej mussy1984 Er du stadig herinde? Jeg har været væk et stykke tid pga. en travl hverdag - det kender du nok... Hvis du er herinde er det så gået godt siden sidst? Er spændt på at høre fra dig...
men opdatering omkring mig selv vægten: står på 88 kg så det er da gået den rigtige vej også selvom flytterodet. Synes at jeg er inde i en rigtig god periode både med mad og mortion håber jeg har knækket koden til at blive ved nu.....og synes efter der er kommet mandariner i butikkerne er blevet lidt nemmere da de tager lækkersulten muns. Håber stadig du hænger i og er spændt på at høre hvordan det er gået dig :)