Fik du rødvin i weekende, tsk tsk det er ikke så godt - troede først du skulle have det d. 1 oktober til kobberbryllupet?! Tænk på hvor godt det glas kommer til at smage, når du har ventet så længe på det:-)
Men under alle omstændigheder er det da super flot du har tabt dig et helt kg alligevel (overvej hvor meget du ville have tabt, hvis ikke du havde fået alt det usunde, thihi)... Ej, jeg spiste også to flødeboller i lørdags, ikke godt! Den ene var en ros til mig selv fordi jeg cyklede så længe, hehe ups! Jeg havde faktisk engang en aftale med mig selv om at alt hvad jeg forbrændte over 300 kcal i fitness måtte jeg snolde det halve af - det var faktisk ret motiverende, så vil man godt lige tage en ekstra halv time, hvis der er chokolade i den anden ende :-) Det kunne være man skulle genindføre den ide igen. Jeg vejede 91,5 imorges, er ikke ret tilfreds men det er selvfølgelig den rigtige vej...
Men ja, weekenderne er det sværeste, efterfulgt at aftner for mit vedkommende. På arbejde går det som en leg mildest talt, men der har jeg selvfølgelig også kun den mad der ligger i tasken og når man pakker hjemmefra er det nemt kun at tage grønt og nødder mm. Jeg tror aftensmaden står på nupo-suppe. Kæresten er ikke hjemme og jeg synes faktisk de smager ret godt :-)
Tillader du dig selv flere kcal i weekenderne? Det kunne godt være man burde, bare et par hundrede, og så stramme ekstra på i hverdagen - det hele handler vel i bund og grund om at få stablet en plan på benene, som man kan overholde og have det godt med, ikke?! Det er ihvertfald træls at have dårlig samvittighed hver weekend fordi man ikke kan overholde en stram-stram diæt.
Men jeg hepper også på os - vi SKAL klare det, det er bare et spørgsmål om tid. Hver gang du får lidt til noget usundt, så tænk på din brudekjole . mon ikke det hjælper??? Har du egentlig købt den eller hvornår planlægger du at gøre det?
#12 af Kingo001 (slettet)
et link til en side omkring det brune fedt :).
weekenden var ikke en succes rødvin,pølsemix, is,rundstykker og chips og ingen motion udover lidt flytterod....nej gik ikke så godt, men til trods for det sted vægten på 90,1 kg så et helt kilo er røget skøøønt det havde jeg ikke lige troet med alt det usunde i weekenden....men så starter en ny uge og er næsten klar til en lille cykeltur den lille er lige blevet lagt så venter kun på at han sover og så går det løs :) skal til at have lidt bedre styr på de weekender.....mindre gøgl og mere motion.
Super godt gået med motionen i weeekenden :) og hepper på dig :)
Tror det er godt nok vi vejer om mandagen for har tænkt over hvor meget usundt jeg har spist og begrænset det en smule for har da tænkt over alt det usunde jeg har spist....denne gang "kun" en lille skål chips istedet for en hel pose, måske er det derfor de ikke gik værre. Håber du hænger i...VI kan klare det :) på genhør