Der er rigtig mange ting der kan gøre at du ikke taber dig hurtigere...
Får du nok sundt fedt?
Fungere maven?
Får du varieret mad nok?
Der er rigtig mange ting der spiller ind... Da jeg startede ud, der gik det utrolig langsomt og det var alligevel 50 kg mindst der skal tabes... Så der er lang vej med 0,5 kg om ugen :) Jeg snakkede med min læge om det, han anbefalede mig HUSK, loppefrøskaller. Det virker som et slanke middel på mig, da jeg tidligere var lettere forstoppet. Så da jeg begyndte på husk, og begyndte at spise blå becel på havregrøden gik det fremad, yderligerer spiser jeg 1 vitamin pille med ginseng, chili piller og tang piller for at sætte skub i det hele - men på den mindste dosis så den kan sættes op hvis jeg går i stå igen :) Det resultere i at jeg til tider har tabt tre kg om ugen, med en meget kontrolleret kost... Og andre uger, når jeg har behov for en ikke så streng uge så taber jeg omkring 1 kg.. Dyrker også motion ofte, gerne 6-7 timers zumba og 4 timers styrke om ugen :)
Håber du kan bruge det til noget - derudover kan jeg kun anbefale at dyrke meget motion samtidig med og skriv alt kosten ned...
#12 af bruger slettet
Jeg har slået mig til tåls med at min krop bare ikke vil slippe kiloene hurtigere.......
Mit bedste råd må være at variere. både din mad, dit kaloriereindtag og din motion, så kroppen ikke vænner sig til tingenes tilstand. Altså istedet for at spise ca. 1500 om dagen, så spis fra 1200 til 1800 så du måske stadig rammer 1500 i gennemsnit. Og hvis al din motion er at løbe, så prøv at indføre styrketræning for nogle andre muskler.
Men igen det virker ikke helt vildt godt for mig ;-) Skal så siges at sidste gang jeg tabte 40 Kg kunne jeg godt holde et gennemsnit på 800g pr uge i gennem hele perioden, men måske min forbrænding er ødelagt på første tur ned :-/