Juhu. Håber det betyder at min krop har vænnet sig til alt det vand. Jeg var på vægten i morges og har smidt 600 gram af det kilo jeg har taget på :o) Virkelig fed fornemmelse.Så må jeg bare fortsætte de gode vaner. Er bange for at det ikke kommer til og gå lige så godt i påsken, da vi skal på ferie. Men jeg vil kæmpe for det.
Har ændret mine motionsvaner til:
Mandag:
Løb 3 km med hunden om morgenen, gå 5 km med hunden efter arb om eftermiddagen. På crosstraineren om aftenen i 30 min + 15 min stram op.
Tirsdag:
Løb 3 km med hunden om morgenen, gå 5 km med hunden om eftermiddagen
Onsdag & torsdag:
Det samme som mandag
fredag:
Løb 3 km om morgenen med hunden, gå 5 km med hunden efter rengøring om efter middagen.
Lørdag og søndag:
Løb 3 km om morgen med hunden + gå 12 km til middag.
Det går bare vanvittig godt og jeg ELSKER det faktisk. Jeg er så top motiveret :o)
Desværre er der ikke fitness center på vores ferie, så jeg må nøjes med at løbe på ferien.
Fortsat god dag og rigtig god weekend til jer alle :o)
#12 af Going strong (slettet)
Som lovet har jeg holdt mig til 2 iter vand HVER dag. Det er faktisk rigtig nemt, men ja, jeg render og tisser hver halve time! Jeg er også oppe om natten. Jeg regner med min krop nok skal vænne sig til det. Jeg har så et spørgsmål. Kan det godt være man tager på af alt det vand??? Jeg synes jeg har taget 1 kg på efter al mit vand indtag. Går det væk igen, eller har det ingen sammenhæng?? Håber I alle får en rigtig god dag :o)