Hej
Nogen anbefaler at man taber sig 500g om ugen.
Det har du jo gjort så det er ok.
Hvis du har pæreform så har du nok tabt noget i taljen.
Du skriver ikke noget om din kost.
Du dyrker jo en del motion så der skal kcal til
vh kis
#2 af kis (slettet)
Lidt om mig selv: Jeg er en kvinde på 27 år og 166 cm høj. Jeg bor med min bedre halvdel og vores to dejlige unger.
Efter en personlig nedtur og en masse træls trøstespisning, besluttede jeg mig for at det skulle være nok. Så fredag d. 18/2 steg jeg på vægten, forberedt på en lang kamp. Det var alligevel noget værre end forventet (er det ikke altid det) :o) Med en start vægt på 77,5 kg, var vejen til de 64 kg laaaang! Jeg har total stillesiddende arbejde og ved derfor at det er nødvendig med en masse motion og den rigtige kost selvfølgelig. I februar var jeg total afhængig af sukker, og det kunne ses. Nu 7 uger efter siger vægten 73,5 kg. Hold op jeg synes det går langsomt. Æv, men jeg klør på. Jeg er total pæreform. Og vil rigtig gerne have ændret det. Efter den 18/2 ser mit nye liv således ud:
Mandag: Crosstrainer 45 min + opstramning 15 min
Tirsdag: Fri
Onsdag: Crosstrainer 45 min + opstramning 15 min
Torsdag: Crosstrainer 45 min + opstramning 15 min
Fredag: Ingen træning, men rengøring af hele huset+ handle til efterfølgende uge.
Lørdag: Gå tur på 12 km
Søndag: Gå tur på 12 km
Jeg holder det endnu, og er skide stolt :o)
Mandag d. 28/3 tog jeg målebåndet frem. Kunne se flere herinde anbefale det.
Jeg kan slet ikke se forskel på min krop, og jeg er ved at være noget utålmodig. Men jeg hænger i. :o)
Når man nu taster sin profil ind, er det så bedst at taste ind at jeg er total stillesiddende, men hver dag skrive ned hvad form for motion jeg har dyrket, eller er det bedst at taste stillesiddende arbejde ind plus det fysiske niveau nedenunder??
Altså hvordan kommer man bedst frem til rigtige antal kcal??
Rigtig god dag til alle jer andre i samme båd :o)