Velkommen til mit nye liv

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Velkommen til mit nye liv
Puh ha... Jeg MÅ da helt sikkert tabe mig af den her omgang. Min datter skal have lagt dræn i dag, og jeg er SÅ nervøs... Har været samme tur igennem med vores søn, så jeg ved, hvad der venter mig, men jeg er alligevel rigtig nervøs for forløbet. Godt at det er hurtigt overstået...!!!! Og så tænker jeg, at der må ryge lidt fedt af på den konto også ;-) Vi må tage det sure med det søde.

Tak for jeres søde kommentarer. Det luner meget og jeg er glad for de indspark jeg får fra jer. Det er så rart at vide, at vi er flere, der kæmper samme kamp.

God dag til jer alle.
Hilsner fra vupti31
14 år9. februar 2011 kl. 09:55
Så siger vægten 84,7 kilo. Det vil sige 700 gram til første delmål er nået. Jeg har 14 dage til at nå det, så det skulle være muligt!!

Jeg har ferie i en uge nu, og det bliver en udfordring at holde den gode stil i den uge. Jeg synes, det er SÅ svært at overholde når man "bare" går herhjemme... Men jeg vil prøve alt hvad jeg kan, og så er det jo godt at jeg har 2 uger til at tabe 700 gram... ;-)

Rigtig god uge til alle mand, og hvis nogen er lige så heldige hvad angår ferie som mig, så rigtig god ferie til jer!!

Hilsner fra vupti31
14 år13. februar 2011 kl. 19:50
Mærker faktisk en motivation i kraft af mine små delmål. Det er dejligt endelig at mærke, den følelse!! Håber, det varer ved længe endnu. Det er svært her i ferien, men jeg kæmper som en gal for at nå mit delmål lidt før tid - bare en enkelt dag vil være en sejr ;-)

God uge og god arbejdslyst.
Vh Vupti31
14 år15. februar 2011 kl. 09:53
Øv... Jeg har taget vildt meget på. Hvis jeg skal nå mit delmål om godt en uge, skal jeg nå at tabe 1,4 kilo på den uge (godt og vel). Det er da noget af en kamp... Øv hvor er det åndsvagt at jeg falder i - det bonner jo ud på vægten med det samme.

I dag står den på børnefødselsdag, så det bliver en udfordring at holde stand i dag. Men men... Op på hesten igen. Jeg VIL fandme kunne indfri mit allerførste delmål. Det ville være rigtig godt for det videre forløb også.

God weekend til jer alle derude.
14 år19. februar 2011 kl. 12:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...