En lille tillægskommentar...:
Måske skulle jeg huske at fortælle at jeg har sat et mål der hedder 64,2 kilo til den 24.12.2011. Så der er knapt et år til vægttabet.
Mit første delmål er at tabe 3 kilo på de første 4 uger. Det vil sige at vægten gerne skulle være nede på 84,7 kilo den 28.feb. 2011. Jeg håber jo et eller andet sted, at det går lidt hurtigere her i starten, men jeg vil være tilfreds med 3 kilo på de første 4 uger.
Så fik jeg vist husket det hele ;-)
Hilsner fra vupti31 igen
#2 af vupti31 (slettet)
Vægten siger 86,7 kg så det betyder et vægttab på 22,5 kilo så jeg havner på de ønskede 64,2 kilo. Jeg håber, det går lidt stærkt her i starten, for jeg tror, jeg får brug for lidt ekstra tid til de sidste seje kilo. I gennemsnit skal jeg tabe et halv kilo om ugen... Det tror jeg godt, jeg kan klare. Jeg har tidligere tabt mig 30 kilo, så jeg ved, jeg kan gøre det ved at fokusere på den rette kost. Motionen skulle dog gerne med i det samlede billede denne gang, men stille og roligt og et skridt af gangen.
I weekenden skrev jeg alle mine mål ned. Det er bittesmå ting som jeg lover mig selv at jeg vil gøre i hverdagen. Det hjalp at få skrevet det ned og jeg håber, det vil kunne stoppe nogen af mine evindelige diskutioner med mig selv.
Jeg håber nogen af jer vil følge med i denne tråd, hvor jeg løbende vil skrive hvordan det går. Jeg tager MEGET gerne i mod gode råd, kommentarer og andre indspark :-).
God vind til jer alle derude.
Hilsner fra vupti31