Superduper power uge!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#11
re: Superduper power uge!
Hej du,
har lige lyst til at sende en kommentar helt uden for sammenhæng. Jeg var i Tanzania for 4 uger siden og er meget begehjstert! Det må være fantastisk at leve i så smukt et land :-)

Held og lykke med den super sunde uge.

Bettina
15 år14. april 2009 kl. 16:38
#12
re: Superduper power uge!
Her er smukt ja. Jeg bor dog i Dar es Salaam så det er ikke ligeså smukt som længere ude men jeg har en fantastisk udsigt til havet og jeg har somsagt lige været på tur og kørte gennem Udzungwa bjergene som er meget smukke, især da jeg aldrig rigtig har set bjerge!

Men der er andre ting der er svære ved at bo her, det er trods alt Afrika og luxus ting som man er vant til fra Danmark kan ikke altid findes eller er her bare ikke. Så er det et lille 'hvidt' samfund man bor i og det er jeg slet ikke vant til. Er nemlig vant til storkøbenhavn!
15 år14. april 2009 kl. 18:51
#13
re: Superduper power uge!
Jae, man må sige det går ok. En af dagene her har jeg fået is men jeg har holdt mig ret godt til maden. Nu er jeg helt sikker på at jeg strækker den til søndag, hvis ikke en hel uge mere! Jeg er opsat på at komme sikkert under 65kg og den kan jeg kun ved at blive ved.

Dog er der endnu en rejse for min familie og jeg, fra fredag til søndag på Zanzibar. Men der kan jeg selv bestille mad. Dog føler jeg snyder migselv hvis jeg ikke bestiller noget rigtig lækkert men det er jo egentlig omvendt hvis jeg tager noget kcal-rigt vs. noget godt for jeg kommer ikke til at huske maden fra turen, men det ubehagelige chok på vægten i stedet!

Jeg er stadig motiveret og er opsat på at give det her et ryk mod de 60kg så jeg kan komme endnu tættere på mit mål.
15 år16. april 2009 kl. 16:04
#14
re: Superduper power uge!
sqzze: Godt at høre at det går godt :)

Her hos mig går det også godt, jeg har holdt mig 100% til kostplanen og motioneret minimum 1 time om dagen :) så jeg er godt tilfreds med mig selv
15 år16. april 2009 kl. 16:13
#15
re: Superduper power uge!
*suk*

Min poweruge er ikke blevet til særlig meget power - jeg har været alt for stresset og haft alt for travlt. Men nu ta'r jeg det som det kommer og ser, om jeg ikke kan gøre en reel indsats her i weekenden.
15 år17. april 2009 kl. 06:44
#16
re: Superduper power uge!
Jeg kan endnu ikke se nogen effekt af mit hårde slid, men som sagt har jeg menses i denne uge. Jeg har stort set holdt mig til planen og dyrket mindst 1 times motion om dagen. Det er både løb, gang og cykling. Jeg løber i øjeblikket 50 min. af gangen, satser i næste uge på 1 time. Så forhåbentlig rykker vægten inden mandag. Pøj Pøj til alle med Superduper power ugen.

Til Fedina - Øv, men sats på ikke at tage på i løbet af ugen, så har du vundet meget. Anni
15 år17. april 2009 kl. 08:21
#17
re: Superduper power uge!
Så var jeg afsted. Det ser ikke ud til at jeg har tabt mig (men må veje mig i morgen tidlig for at være sikker, vejede mig først her til middag da vi kom hjem) men dog ser det heller ikke ud til at jeg har taget på heldigvis.

Men nu holder min mor fødslesdag i aften på restuarant så jeg ved ikke. Jeg havde håbet på at tabe mig i denne weekend, men det lykkedes mig nok ikke desværre. Jeg har ellers valgt de kalorie-lette alternativer gennem hele weekenden men når der er en der laver det og serverer det for mig på et fad så spiser jeg alligevel for meget, især også når alle andre omkring mig også sidder og spiser, derfor er jeg stadig bekymret over i aften selvom det er kalorielet sushi mad. Jeg tror endda jeg springer frokost over hvis jeg kan holde de ud. Tager noget grøntsag eller noget.
15 år19. april 2009 kl. 11:54



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });