Superduper power uge!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#1
Superduper power uge!
Jeg har nævnt dette nogen steder her på siden, men nu vil jeg lige lave min egen tråd.

Jeg har været på safari i en uge med mine bedsteforældre og min far her i Tanzania fordi de besøger min mor og jeg. Det betyder jeg har siddet det meste af dagen i en bil og været inaktiv. Ud over det har der været tag-selvmad/buffet de steder vi boede og dessert efter. Der var meget jeg havde svært ved at sige nej til og jeg gjorde det ikke! Har taget ca. ½-1kg på af det. Så var jeg lige til fødselsdag i dag og jeg var slem igen.

Nu skal der så ske noget. Jeg har skole i morgen og jeg vil prøve at være god ugen ud. Til fredag, måske til søndag hvis jeg er meget god. Det betyder ingen mad når jeg ikke er sulten, motion når jeg kan og intet usundt. Kun 2-3 stykker mørk chokolade. Nok vand.

Jeg ved ikke om jeg skal veje mig igennem denne periode? Jeg har svært ved ikke at veje mig, men der kan også være gode ting ved det. I må gerne komme med forslag og hvis der er nogen der er lidt i samme situtation og gerne vil være med i denne uge så sig til!
15 år13. april 2009 kl. 16:49
#2
re: Superduper power uge!
For mig hedder det ingen usunde ting hver uge - heller ikke mørk chokolade... Så jeg er klart med ! Jeg arbejder meget, så jeg skal have endnu mere motion ind i progammet i denne uge lige meget hvor træt jeg er når jeg har fri. Ellers synes jeg faktsik at jeg er godt med efterhånden, ingen sukkertrang (som styrre mig), masse vand, kun 1 potion til aften, intet hvidt brød, og en MASSE grønsager og frugt
15 år13. april 2009 kl. 17:03
#3
re: Superduper power uge!
Nu svarer jeg lige hurtigt når nu jeg stadig er på. Rent faktisk får jeg usunde ting hver dag når jeg taber mig. Mørk chokolade og bolsjer eller tic-tacs eller noget. Ekstra nødder (ved de ikke er usunde men der er mange kcal i). Men lige i denne uge vil jeg ikke og se om det ikke giver et skub.

Men det lyder rigtig godt fra dig af! Tak fordi du svarede, du er da noget jeg kan se op til haha XD
15 år13. april 2009 kl. 17:17
#4
re: Superduper power uge!
Førhen spiste jeg også usunde ting hver dag - men er heldigvis kommet ud af den sukkercirkel nu og det er jeg enorm glad for. Så nu går det den rigtige vej ned i vægten og fremtiden med en sund livstil. Men der er jo altid noget jeg kan forbedre og det vil jeg gøre i den her uge
15 år13. april 2009 kl. 18:19
#5
re: Superduper power uge!
jeg hopper på også. weekenden bød på store mængder druk, så de skal lige af igen
15 år13. april 2009 kl. 19:21
#6
re: Superduper power uge!
Jeg "faldt" lige over lidt mentos idag, men jeg besluttede kun at spise 5, og så var det det. Og det var ren dovenskab, for vi har masser af sunde ting i køleskabet jeg kunne ha' taget istedet, da sulten kom snigende.

Men denne uge - der skal det nok blive godt. Jeg har meget lettere ved at få mine sunde mellemmåltider, når jeg er på arbejde (underligt, men det er bare lettere at få skrællet nogle gulderødder og skåret i mundrette bidder, når man er halvsøvning og på vej ud af døren om morgenen, end når man har hele dagen foran sig herhjemme...) Og så kommer der drøn på motionen - mindst 30 minutter i højt tempo hver dag! Sådan, nu er det skrevet og "sagt højt" - så har jeg bare af ikke at skuffe jer andre herinde :)
15 år13. april 2009 kl. 19:21
#7
re: Superduper power uge!
Okay jeg er med... giver lige mig selv et spark bagi og melder mig til her så jeg kan vende tilbage med et godt resultat!!!
Her skal den stå på grønt sundt og magert...og så masser af motion og masser af havearbejde!!!
Mon ikke det kan give pote???
Rikke
Ps. Glæder mig helt til at kunne vende tilbage til denne tråd med et godt resultat...
15 år13. april 2009 kl. 19:34
#8
re: Superduper power uge!
God ide, så har vi lidt at holde hinanden op på. Jeg hopper også på, altså fra i morgen tirsdag, da jeg har været til min svigermors fødselsdag idag, så der var kage og god mad.

Glæder mig til at se resultater på mandag. Pøj pøj til alle.
15 år13. april 2009 kl. 21:49
#9
re: Superduper power uge!
Det kan godt være jeg ikke skal tabe mig, men jeg vil gerne være med alligevel for jeg har levet alt for usundt i påsken, der har været alt for mange dage med biografture, videoaftner og påskefrokoster og jeg føler mig virkelig usund. Godt nok har jeg alligevel været ude at løbe mindst 5km hver dag, det er dejligt om ikke andet. Men kosten har været løbet helt af sporet!! Hehe

Men så starter jeg også her til morgen, og så håber jeg at I alle får god medvind i dag, held og lykke!!
15 år14. april 2009 kl. 06:41
#10
re: Superduper power uge!
Hvor er jeg glad for alle tilmeldelserne! Selvfølgelig prøver vi alle at leve sundt hele tiden, men nogen gange har man virkelig brug for sådan en uge.

I dag har indtil videre været helt perfekt. Men det er nu ikke at sige for meget, for det er tiden mellem nu her til frokost og aftensmad og mellem aftensmad og til jeg skal i seng der er problemet. Jeg fik Rice Krispies til morgenmad. Så et æble i skole. Så lige nu her til frokost har jeg fået gulerødder med peanutbutter og en lille håndfuld nødder. Men der bliver ingen motion i dag. Og nok heller ikke meget i løbet af ugen siden jeg har meget skole arbejde og min familie stadig er her.
15 år14. april 2009 kl. 14:11



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });