ugevejning

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#11
re: ugevejning
-aki

Ja jeg vejer også om lørdagen for at kunne følge med i hvordan det går, men ellers fungere det ikke for mig at gå på vægten for tit.
(selvom kan ikke lade være)

flot du kan fokusere på den måde :)


-fedania

Ok, hvor kan man købe 10 minute solotion henne og hvad er prisen?
Hvordan virker de? kan man se kroppen bliver strammet op eller.?
hehe kunne jeg godt bruge især overarmne :(

Hvor meget mangler i at tabe?
Aki(fedania ?
Og hvor meget har i tabt?

Knus Christine
15 år12. april 2009 kl. 14:15
#12
re: ugevejning
Jeg har købt mine 10 minute solution DVDer på nettet, på amazon.co.uk.

*** forældede links fjernet ***

Jeg har tabt ca 5 kg siden starten af januar, uden egentligt at have været på kur. Før i tiden har jeg (ligesom så mange andre) faktist fået alt for lidt at spise, hvorfor kroppen stædigt har holdt fast i alt hvad den fik. Så jeg tager det stille og roligt og har egentligt ikke noget mål om, hvornår jeg skal nå en vis vægt.
Ultimativt vil jeg gerne smide ca 20 kg ialt, hvilket bringer mig ned på 63 kg, så der mangler ret præcist 15 kg endnu. Om jeg rent faktisk ender på 68, 63 eller 58 ved jeg ikke - det ser vi på når jeg kommer tættere på - for mig er tallet ikke det vigtigste; det vigtigste er hvordan jeg har det :)
15 år12. april 2009 kl. 15:35
#13
re: ugevejning
Jeg har tabt 6 kg. siden 9 februar., så det er jeg ganske godt tilfreds med. Jeg ved godt at det sikkert kan gøres hurtigere, men jeg ønsker ikke at være fanatisk. Jeg er iøvrigt begyndt at måle mig selv hver mandag også, da jeg ikke altid kan se på vægten at jeg har tabt mig. Jeg håber at jeg kan holde stilen, jeg mangler at tabe ca. 21 kg. endnu, så der er lang vej - men jeg tror på det. Jeg prøver at spise normalt, men tænker over hvad jeg spiser og hvor meget, men er der kage t/f.eks. fødselsdage o.lign, så hopper jeg ikke fra. Min motion består af cykling til/fra arbejde - 5 km. hver vej. Løb 3 x ugen á ca. 30-50 min. varighed. Og så har jeg hunde, den skal jo også luftes ind imellem, selvom det er min mand, der går mest med dem. Hvor meget har du selv tabt dig indtil nu?
15 år12. april 2009 kl. 19:16
#14
re: ugevejning
- aki

Jeg har tabt mig 31,6 kg.
indtild videre.

Mangler stadig 18 kg måske mere. Kommer an på om jeg synes om det. Jeg er 154 cm derfor skal jeg tabe mig i hvert fald ned til 59 for at blive normalvægtig.

Jeg har tabt det på et år eller mindre, ved det ikke helt (for min vægt stod stille i lang tid!) Men jeg siger et år for det kan jeg bedste holde styr på C( :

Jeg vejer 75,4 kg.
Glæder mig til at komme ned i 60érne. Så jeg har det svært med ikke at lade være med ikke at spise for lidt. Ups kom til at synde her i aften. ;) Ret dobbelt moralsk c( :

Synes det vare evigheder.
Det er det sværeste ved at tabe sig... at acceptere det tager lang tid.

-Fedania

Tak må jeg ligge kigge på.:)

Selvom jeg ikke er god til at holde motion ved lige.
Men kan godt li at danse rundt, hehe med nedrullende gardiner ;)

Hvad er det sværeste ved at tabe sig for jer?

Knus Christine
15 år12. april 2009 kl. 22:09
#15
re: ugevejning
Nej hvor er det et flot vægttab. Jeg er virkelig imponeret. Jeg satser selv på at tabe mig 27, 5 kg. på 1 år fra start. Jeg selv er 160 cm. høj, så for at få en "normal" bmi skal jeg ned på knapt 65 kg. Gerne mere, men det afhænger af, hvordan jeg føler det til den tid.

Jeg synes også at det er svært at det går langsomt, men det tror jeg også at det skal, for at holde, både oppe i vores hoveder og at vore kroppe kan følge med. Jeg oplever selv at min vægt kan svinge meget, f.eks. her til morgen vejer jeg det samme som sidste mandag, men jeg kan se at jeg har tabt lidt cm. på mave og hofte, så noget er der da sket. Jeg har iøvrigt også fået menstruation her til morgen, så mon ikke også det påvirker min vægt i negativ retning. Men øv øv øv, det er altid sjovere at se vægten falde end stige. Pøj pøj med de næste 18 kg. Det skal nok lykkedes for dig, når du har holdt ved i 1 år. Har du brugt mad i tal hele tiden?
15 år13. april 2009 kl. 08:42
#16
re: ugevejning
Hej Aki

Ja, det har jeg.
I marts 2008 begyndte jeg at ville tabe mig (igen,igen)
Jeg fandt madital, kan egentlig ikke huske hvordan jeg fandt den.
Vist et tilfælde da jeg søgte på google
Men en dejlig side, dejligt at man ikke skal lægge en masse penge i det, for at få gode råd og hjælp.
Det er jeg utrolig vild med, eftersom jeg har gået til vægtvogterne som det kostende 80 kr at blive vejet og få en peptalk.
Ja, den gang opgav jeg, som så mange gange før.
Jeg tror det der ændret sig ved at jeg kunne tabe var min stædighed.
Den har gjort det meste af arbejdet. ;)
Ville ikk gå og sige til familien og venner at jeg ville tabe mig, og så opgive igen.
De fiaskoer jeg har haft har hjulpet mig.. :)

Hvad med dig har du brugt mad i tal igennem dit vægttab.
hvordan fandt du frem til siden..

Knus Christine
15 år13. april 2009 kl. 14:43
#17
re: ugevejning
jeg fandt siden som dig ved at google mig frem. Jeg har aldrig prøvet vægtvogterne eller andet, hvor man skal til kontrol. Jeg fandt siden i februar i år så jeg har brugt siden lige siden. I starten, ca. 1½ mdr. indtastede jeg også al min mad og motion også, men da min computer ofte driller ved opdateringen kunne jeg taste det sammme ind flere gange. Det blev jeg træt af. Jeg bruger til gengæld forum meget til inspiration og til at fastholde mig selv. Det skaber også fokus på det jeg indtager, da jeg skriver min vægt + mål ind hver uge. Jeg synes at vi i forum er gode til at støtte op om hinanden og at det er gratis er et ekstra bonus.
15 år14. april 2009 kl. 13:56
#18
re: ugevejning
ja, det er dejligt med støtte.
Og en dejlig gratis, der er jo snart ikke det der ikke koster penge ;)

Knus Christine
15 år15. april 2009 kl. 19:38



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });