ugevejning

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#1
ugevejning
Hej

Så nu har jeg tabt mig igen, så er sikker på at det var pga. min krop skulle vende sig til at få flere kcal:)

Har tabt 1,1 kg i denne her uge hvilket jeg er godt tilfreds med.
Også efter at i lørdags fik jeg hvis en del mere end der er plads til i kcal indtag om dagen :p

Pizza,chips, chokolade, alm sodavand.
Alt det man ved man ikke skal have, havde besøg og ville ikke være så fanatisk den dag. Hvilket jeg heller ikke er mere.
Dejligt at se at vægten går ned af selvom man spiser noget usundt.

Så er virkelig glad:)

Glæder mig til at høre fra jer andre:)
Held og Lykke.

Knus Christine
15 år8. april 2009 kl. 16:53
#2
re: ugevejning
Er der ingen der har ugevejning mere om torsdagen?
Føler mig helt alene :(

Knus Christine
15 år9. april 2009 kl. 21:31
#3
re: ugevejning
Hej Christian,
Jeg vejer mig flere gange om ugen, så jeg kan godt tilslutte mig om torsdagen også. Da jeg vejede mig i morges, havde jeg tabt ca, 1/2 kg. side i mandags, så det er jeg rigtig glad for. Jeg har holdt fødselsdag for min yngste idag, så forhåbentligt har jeg ikke taget det hele på igen idag. Jeg krydser fingre. Flot med det pæne vægttab. Jeg tror at det er rigtig, det med at man godt kan spise alt for lidt. Anni
15 år9. april 2009 kl. 22:55
#4
re: ugevejning
Undskyld Christine ikke Christian. Det går lidt hurtigt engang imellem. :o)
15 år9. april 2009 kl. 22:56
#5
re: ugevejning
Tillykke Christine, jeg er virkelig glad for, at du har opdaget at du også taber dig, når du indtager det din krop har brug for. Det er virkelig godt at høre, at du har fundet et indtag der er sundt - både for vægttabet og for din krop.

1,1 kg er virkelig noget at være stolt af, rigtig mange gange tillykke - jeg glæder mig til at høre hvordan næste uge går for dig :)
15 år10. april 2009 kl. 13:49
#6
re: ugevejning

Hej Aki,
Kan du godt finde rudt i at veje dig flere gange om ugen?

Det da meget du har tabt siden mandags
Men altid dejligt ;)

-fedania

Mange tak:)
Hvilken dag vejer du dig om ugen?


Knus Christine


15 år10. april 2009 kl. 19:00
#7
re: ugevejning
Jeg er på min wii hver morgen, så den afslører den mindste ændring. Så jeg har lært at leve med, at det ikke går ned hver gang jeg kommer på en vægt, og det tror jeg egentligt er sundt. Samtidig får jeg enormt overblik over hvor meget "straf" det giver, når jeg en dag skejer ud (det viser sig med et markant hop opad ca 2 dage efter).

Men min "officielle" vejedag er mandag, hvor jeg er på min "rigtige" vægt med fedt% og vand%. :)
15 år11. april 2009 kl. 09:00
#8
re: ugevejning
Hej Fedania

Jeg har også selv wii fit,
Men synes det er for langsomt, hvis fks. man har travlt ;)
Jeg bruger den da selv en gang imellem til at veje mig på.
Men bruger den ikke til andet, den er simpelthen for kedelig i længden specielt hvis man ikke har nogen at bruge den med.
Så kun når venner kommer er det da skægt. :p

Måler du fedt og vand osv. hver uge?

Knus Christine
15 år12. april 2009 kl. 00:59
#9
re: ugevejning
Hej Christine,
Min officielle vejedag er egentlig mandag, men jeg har opdaget med mig selv, at jeg holder lidt bedre fokus, hvis jeg vejer mig flere gange om ugen. Det får mig til at holde lidt fast i at jeg ikke spiser for meget junk i løbet af ugen. Men jeg får også udsving på vægten af samme årsag. Indtil videre har det gået ok, så det fortsætter jeg med.
15 år12. april 2009 kl. 10:30
#10
re: ugevejning
Jeg bruger faktisk kun "body test" funktionen i wii'en - når det kommer til træning, så bruger jeg mine "10 minute solution" DVD'er som jeg varmt kan anbefale - på hver DVD er der 5 10-minutters programmer så jeg sætter 1-3 sammen alt efter hvor meget tid jeg har. Og de er ganske effektive! :D

Og ja, jeg målet fedt% og vand% hver uge. Men jeg går egentlig ikke så meget op i, hvilket tal der står på den - for mig er det stadig "bare" retningslinjer der fortæller mig om jeg har gjort noget helt forkert i den foregående uge.
15 år12. april 2009 kl. 11:10



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });