Støttegruppe uge 13

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#11
re: Støttegruppe uge 13
Vægten siger -500 gram, som var mit mål :) Jeg fik kun trænet en lille smule mavemuskler i denne uge. Mit mål for næste uge er at få trænet mere og tabe 500 gram, så jeg kommer ned på 81,9 kg.

God uge til jer alle.
15 år23. marts 2009 kl. 22:22
#12
re: Støttegruppe uge 13
har tabt 200gram
håber I også har tabt jer.
15 år24. marts 2009 kl. 13:08
#13
: Støttegruppe uge 13
Er lige startet op igen, så på de sidste 4 dage har jeg tabt 1,4 kg, men der er også nok at tage af, da min bmi er over 30.

Ellers er jeg godt tilfreds med at jeg har fået taget mig sammen til at gøre andet end bare at snakke om at jeg skal tabe mig.

Jeg regner med at holde mit indtag ned på ca 1000 kcal i 3 dage og ca hver 4. dag komme op på de 2200 kcal som programmet anbefaler, når jeg sætter mit mål til ca 2,5 kg i mdr.

Dette vil jeg kun gøre i en kort periode, og så sluse over på kernesund kost igen. Jeg var bare blevet rigtig god til at spise en frygtelig masse slik og det duer jo ikke i længden.
15 år25. marts 2009 kl. 01:00
#14
re: : Støttegruppe uge 13
Jeg er også lige startet op igen i mandags, men selvom jeg har spist som jeg skal ifølge madital, så har jeg taget 400 gram på siden i mandags. Jeg håber det vender i løbet af ugen.
15 år25. marts 2009 kl. 17:42
#15
re: : Støttegruppe uge 13
Jeg kom heldigvis nedad igen og har nu i alt tabt 10,1 kg på 8 uger og 1 dag. I dag er jeg simpelthen så glad og føler mig rigtig god og meget slank, selvom jeg stadig vejer over 90 kg ;-)

Jeg fejrer successen ved at fortælle det til alle og enhver, uanset om de gider høre det eller ej. Gamle livretter eller snacks er ikke en del af belønningsstrategien her.
15 år28. marts 2009 kl. 08:43
#16
re: : Støttegruppe uge 13
Superflot resultat. Jeg er startet nogenlunde samtidig som dig og mit vægttab går en del langsommere. Jeg har selv tabt mig på samme periode 5 kg., så det skulle være at jeg skulle se på din bog. Den må jo være fantastisk. STORT TILLYKKE HERFRA.
15 år28. marts 2009 kl. 09:30



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });