Støttegruppen uge 12

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#11
re: Støttegruppen uge 12
Så er der røget 100 g i forhold til i går, så mangler jeg bare 200 g til på torsdag for at holde mit mål, mon ikke jeg når det.

Liselotte
15 år17. marts 2009 kl. 07:31
#12
re: Støttegruppen uge 12
Jeg har kun tabt 100g i den forløbende uge....

Lidt mærkeligt for jeg har sku' passe kuren ordentlig og dyrkede motion.

Vægten har svinget meget dag for dag og i løbet af ugen så det ud som om jeg ville ænde med at tage 1 kg på... så 100g minus er selvfølgelig bedre.

Men jeg har sku svært ved at holde motivationen når det ikke lykkes...
15 år17. marts 2009 kl. 08:17
#13
re: Støttegruppen uge 12
Jeg er gået væk fra at veje mig hver dag og gør det nu kun hver mandag...jeg kan næsten ikke vente men har bestemt mig for at sådan er det!
Det er demotiverende for mig når vægten svinger fra dag til dag selvom jeg har overholdt det jeg skal.
Jeg kigger på en plan over en måned og ser så hvor meget jeg har tabt mig. på den måde viser det virkelig billede sig!!!
Hilsen Rikke
15 år17. marts 2009 kl. 09:24
#14
re: Støttegruppen uge 12
Belfast. Det er et godt valg du har taget med kun at veje dig en gang om ugen hvis du har det sådan.

Jeg vejer mig nu hver dag for jeg er omkring der hvor jeg godt kan leve med hvad den siger, så længe jeg ved at jeg har gjort alt rigtigt. Hvis du har svært med at vente, så kan du veje dig hver 4 dag eller noget. Jeg er også nervøs for at når jeg tager mange dage uden vejning at den dag jeg så vejer mig er en af de dage hvor vægten er mærkelig eller noget. Er der nogen der oplever det?

Alt i alt for mig er det gået ret godt synes jeg, især de sidste par dage. Så jeg er glad.
15 år18. marts 2009 kl. 13:57



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });