Støttegruppen uge 12

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#1
Støttegruppen uge 12
Ja søndagen står altid på computer her, så jeg opretter lige denne tråd. Mit mål for ugen er måske at ende på de 74,0 kg. Men nu må vi se. Har spist lidt usundt her i weekenden, men ikke vildt meget. Var meget tilfreds med mig selv sidste uge, håber jeg bliver det i den her uge også!

Held og lykke alle sammen:-)
15 år15. marts 2009 kl. 18:56
#2
re: Støttegruppen uge 12
Jeg er også klar til en ny og god uge :)
15 år15. marts 2009 kl. 21:15
#3
re: Støttegruppen uge 12
Jeps jeg er også her. Jeg har tabt 200g over weekenden, hvor jeg ikke har haft forkus på maden, så det er jeg meget tilfreds med. Nu har jeg nået samme vægt som jeg havde for 10 dage siden :-) ja sådan kan det gå, det går heldigvis den rigtigde vej igen.

Kan i have en forrygende slankeuge

Liselotte
15 år16. marts 2009 kl. 07:47
#4
re: Støttegruppen uge 12
Siden sidste mandag er der røget 800g.
Jeg er ret overrasket da jeg har overspist en del gange og fået forskellige fede og usunde ting!
Men denne uge her er jeg klar til at tage rigtig fat i de gode vaner igen.

Go uge til alle:)
15 år16. marts 2009 kl. 08:01
#5
re: Støttegruppen uge 12
Sidste uge stod vægten mere eller mindre stille. Dog endte jeg med et vægttab på cirka 500g i slutningen af ugen (på trods af fødseldagsfest igår).

Mit mål for denne uge er, at komme ned på 71,5 (-900g). Held og lykke til jer alle :)
15 år16. marts 2009 kl. 10:34
#6
re: Støttegruppen uge 12
Jeg havde som mål at smide 700 gram, men har smidt hele 1,4 kg siden sidste mandag :)

Næste uges mål er at tabe 500 gram og dermed at komme ned på 82,4 kg.

Jeg håber det bliver rigtig godt vejr i løbet af ugen, så jeg kan få trillet en masse med barnevognen. Ud over det må jeg nu endelig begynde at lave maveøvelser efter mit kejsersnit, så ugen skal bl.a. stå på lidt genoptræning af de stakkels mavemuskler.

Held og lykke allesammen :)
15 år16. marts 2009 kl. 11:08
#7
re: Støttegruppen uge 12
Jeg går virkelig efter et tab i denne uge! Altså for det står virkelig virkelig, meget meget stille.

Der skal sparkes numsenumse! Ved ikke om det har været mit stofskifte der ligeså langsomt vender sig til det eller om mine spisevaner har været dårlige. Skal virkelig ind i kampen igen! Også med motion.
15 år16. marts 2009 kl. 14:21
#8
re: Støttegruppen uge 12
Jeg har tabt knapt 1 kg. i uge 11. Der er jeg ganske tilfreds med. Jeg oplever dog, at min vægt kan svinge meget fra dag til dag, I denne Uge har min vægt svinget med op til 1,5 kg. fra den ene dag til den anden uden at jeg har spist mere end jeg må, dvs. at jeg har overholdt kuren. Det er meget frustrerende. Jeg ved ikke om det er fordi jeg lige har haft menses, men det håber jeg, da jeg bliver opgivende med så store udsving. Det kan også godt være at min vægt er ved at være træt. Det er en digital vægt og den har nogle år på bagen. Man kan ikke skifte batterier ud, så måske er det ved at være tid til en ny?
15 år16. marts 2009 kl. 15:31
#9
re: Støttegruppen uge 12
hej, har taget ½kg på. (trænet lidt mindre så det er ok.)
håber I får en god uge.

15 år16. marts 2009 kl. 18:27
#10
re: Støttegruppen uge 12
SÅ.... yes endelig væk fra det grimme 5 tal - vægten sage imorges 84,9 :)
15 år17. marts 2009 kl. 06:55



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });