Ups. lige en omgang pulverkur.........

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#11
re: Ups. lige en omgang pulverkur.........
Tænkte på, hvis man lever af 6 nupo om dagen. Hvilket hvis er 650 kcal om dagen. Afhænger af hvilken en man går på, hvis den barske mener jeg.
Men 650 kcal, kan man også indtage om dagen i mad i stedet.
Det bliver da vel også langt billigere.
Plus- det er ikke er flydende.

Og med hensyn til vitaminer, kan man jo tage en vitamin pille.
Sætter man ikke også sit stofskifte ned ved kun at indtage flydende mad/nupo?

Knus Christine
15 år18. marts 2009 kl. 16:00
#12
re: Ups. lige en omgang pulverkur.........
Christine, 1 vitaminpille og mad for 650 kcal. kan slet ikke give dig det samme som NUPO.

Nupo indeholder en lang række vitaminer og mineraler som kan dække dit daglige behov hvis du spiser 6 potioner i løbet af en dag.
1 vitaminpille el. 2 el. 3 for den sags skyld kan ikke dække det behov.
15 år24. marts 2009 kl. 11:53
#13
re: Ups. lige en omgang pulverkur.........
Jeg har engang forsøgt nupo men kunne simpelthen ikke få det ned :( Personligt er jeg ikke meget for fuldstændig at erstatte mad med pulver men når det er sagt tror jeg nu ikke det skader så meget hvis man bare bruger det som et kickstart til en sund kostomlægning ... nogle gange har man altså bare brug for den motivation det giver at se at der ryger et par hurtige kilo
15 år24. marts 2009 kl. 22:36



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });