Ups. lige en omgang pulverkur.........

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#1
Ups. lige en omgang pulverkur.........
Hejsa.

Nå, pludselig gik det helt i ged for mig, alt ramlede og "dum" som jeg var, ramlede jeg lige tilbage til alle de dårlige vaner.................

Jeg har bagefter "bare" ikke kunne tage mig vsammen og komme igang med de gode vaner igen.

Derfor har jeg besluttet at nu gør jeg sgu. forsøget og prøver en nupo-kur i en uges tid.

-ved godt det ikke er noget der holder i længede, men nu skal det altså prøves.....

Det er nu dag 3 og det går fint.

Jeg lever faktisk af 6 breve nupo om dagen + lidt frugt.

Jeg er lidt spændt på hvilken hvad vægten viser efter en uge på den "diæt", men jeg håber at det er posetivt.

Er der nogle herinde der har prøvet kun at leve af NUPO ?

-jeg har før jeg gik i gang, talt med en diætist, der sagde god for NUPO, så jeg er lidt fortrøstningsfuld.

Mvh.

Diddl.
-men hold da helt op hvor er det dog dødsygt.

15 år11. marts 2009 kl. 11:17
#2
re: Ups. lige en omgang pulverkur.........
Jeg har prøvet nupo.... men faktsik er jeg gået hen og blevet lidt meget imod det. Ens krop har brug for mere end det nupo giver, med mindre man er helt stille sidende. Jeg mener ikke at kroppen fungere ordenligt ved 6 breve nupo hvis du også dyrker motion og rører dig til daglig. Men er jo bare min mening, + at drikke det er jo ingen nydelse. Så hellere lave god sund mad som smager godt og som kan nydes -. måske bare i mindre potioner.
Men held og lykke med kiloene herfra :)
15 år11. marts 2009 kl. 15:01
#3
re: Ups. lige en omgang pulverkur.........
Hejsa.

Mit største problem er jeg er handicappet og derfor er meget stillesiddende.

-hvilket faktisk er den direkte årsag til jeg er blevet overvægtig.

Men det gik ikke, endte med 3 breve nupo + almindelig sund mad i går.......

-kun pulver, det bliver altså for surt.

Mvh.

Diddl.

15 år12. marts 2009 kl. 08:17
#4
re: Ups. lige en omgang pulverkur.........
Hejsa!

Jeg har selv prøvet nupo et par gange. Jeg har dog aldrig levet af det 100 %. Men hvis jeg har travlt så bruger jeg det til at rstatt et måltid med. Jeg drikkr også for tiden en nupo til morgenmad, sammen med eet stykke groft knækbrød uden pålæg, så kan jeg sagtens holde mig kørene til formiddag hvor jeg så spiser lidt frugt ller nogle gulerødder, de varer så til frokost. Resten af dagn spiser jeg bare almindeligt sundt. Jeg synes det er fint til morgenmad, sparer knap 250 calorier i forhold til en skål havregryn, og så er jeg helt tosset med den md cafe latte smag. bare ærgeligt det er så dyrt.
15 år12. marts 2009 kl. 08:37
#5
re: Ups. lige en omgang pulverkur.........
Som erstatningsmåltid synes jeg også nupo er fint... men 100% nupo er jeg bestemt ikke tilhænger af
15 år14. marts 2009 kl. 12:15
#6
re: Ups. lige en omgang pulverkur.........
Magia: Hvor dyrt er Nupo? Hvor mange breve får man til hvor mange kroner? Jeg spørger fordi jeg overvejer at prøve Nupo, men jeg er studerende og har derfor ikke ret mange penge at gøre godt med. Jeg vil egentlig gerne vide om jeg har råd til det og det kunne jeg se om jeg havde hvis du ville være sød og oplyse mig prisen.

MVH Buffy
15 år16. marts 2009 kl. 17:38
#7
re: Ups. lige en omgang pulverkur.........
Hej Buffy!

Suprmarkeder som Supr best, Føtex og kvickly tar gerne mellem 130 og 160 kr for en pakke med 12 portioner i. Har en enkelt gang set dem på tilbud i føtex 2 pakker for 170kr. Og engang imellem kan man også være heldig at finde dem i netto til 80-90 kr for 12 portiner. Jeg har ikke undersøgt om det kan betale sig hvis man fx køber større portioner.
15 år16. marts 2009 kl. 20:00
#8
re: Ups. lige en omgang pulverkur.........
Jeg bruger også nupo som erstatning i ny og næ, men hvordan skriver I det ind her ?

Jeg er helt ny herinde, og kan ikke helt hitte rundt endnu.

15 år17. marts 2009 kl. 19:14
#9
re: Ups. lige en omgang pulverkur.........
Methan!

Jeg skrev det ind under "mad" og "egne varer", varedeklerationen står på æsken, men kan oplyse at en shake indeholder ca 108calorier.

Til Buffy: Har netop købt en kæmpepakning med 48 portioner i til 338 plus porto på 59 på nubox.dk. Det er det billigste jeg har set endnu.
15 år17. marts 2009 kl. 19:30
#10
re: Ups. lige en omgang pulverkur.........
Hej,

Jeg tabte mig sidste sommer 10 kg. på Nupo Kur. Jeg startede med 7. dage kun på pulver, indtil der var gang i vægttabet. Jeg trappede så lige så stille ud, således at jeg efter 2 mdr. kun spiste Nupo når jeg var på arbejde og ellers spiste normalt om aftenen og i weekenden. De 10 kilo var væk efter ca. 3 1/2 mdr.

Det er nu 7 mdr. siden jeg stoppede med kuren og jeg har ikke taget på igen. Har ovenikøbet været 2 mdr. i USA med fastfood og hvad der sig dertil hører, men det er ligesom om at jeg bliver meget hurtigere mæt efter at have været på Nupo, kan slet ikke spise de samme mængder som før. Har tværtimod tabt mig yderligere 4 kilo, uden at tænke ret meget over hvad jeg spiser, udover at bruge min sunde fornuft.

Er gået igang med kuren igen og har planer om at tabe 5-10 kg inden sommerferien, således at jeg går fra ialt 97 kg. til 75-80 kg. på 1 år.

Denne gang har jeg dog valgt fra starten kun at erstatte morgenmad, frokost og 1-2 mellemmåltider med Nupo. Spiser normalt om aftenen og i weekenden. Har tabt 1 kg på 1 1/2 uge indtil videre.
Jeg ved at man kan købe Nupo til 75 kr. i Tyskland, lige over grænsen....ellers kan man være heldig og finde det til ca. 100 kr. på nettet.

Tip: I starten blendede jeg Nupo med masser af isterninger og tilsatte lidt pulverkaffe eller kakao og det gjorde det faktisk spiseligt. Nu har jeg vænnet mig til smagen og blander bare pulver og vand i en 1/2 l. vandflaske, når jeg er på arbejde.
15 år18. marts 2009 kl. 15:22



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });