Støttegruppen uge 9

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#11
re: Støttegruppen uge 9
Min vægt falder lige så stiolle og rolig efter weekendens små udskejelser, så jeg har forhåbentlig tabt de 500 g som jeg tog på i weekenden

Ha en god dag
Liselotte
15 år25. februar 2009 kl. 09:08
#12
re: Støttegruppen uge 9
Jeg havde taget 500g på i morges :/

15 år25. februar 2009 kl. 14:06
#13
re: Støttegruppen uge 9
Ja ja 500 gram gør ikke noget, det svinger jo lidt op og ned, det skal nok ryge af igen:-) Er jeg ret sikker på!

Hvor er det altså fedt der er så mange der gider bruge den her støttegruppe!

Det er gået rigtig godt for mig i dag! Har lige atget mig gevaldigt sammen igen. Mit oprindeligt mål var også at nå 75 inden marts, så jeg har lidt små travlt. Men tror jeg når under 76 i morgen tidlige, håber jeg XXX
15 år25. februar 2009 kl. 17:18
#14
re: Støttegruppen uge 9
Wee, 75,7 kg i dag! Ikke så ringe, men levede godt nok også efter det igår!! 75,0 kg here I come!!
15 år26. februar 2009 kl. 06:44
#15
re: Støttegruppen uge 9
Jeg har ikke været så aktiv i denne uge her inde, men jeg har tabt de 500 g jeg tog på i weekenden og 100g mere, så nu har jeg rundet de 5 tabte kilo, hvor er det bare dejligt. Så nu skal jeg over og har købt den spinning ring som jeg har udset mig til min 5 kg belønning.

Liselotte
15 år26. februar 2009 kl. 07:27
#16
re: Støttegruppen uge 9
Flot med de 5 tabte kilo! Det er sgu noget. Jeg ved der er mange reklamer om 'tab 5 kilo' bla bla bla, og folk tror virkelig det er nemt, men selvfølgelig er det ikke det. Tillykke!

Og jer andre rigtig flot!

Jeg har været ude og løbe, og kan virkelig mærke fremskridt, det er helt fantastisk hvad jeg kan nu som jeg ikke kunne 3 uger siden. Vægten har været lidt svingende, men jeg vejer mig i morgen. Tog lige en pause fra vejningen i dag. Vil også tage en pause fra at veje mig igen på et eller andet tidspunkt, det er ikke så godt for mig med de udsving nemlig.

Har også sat mig et mål af 64kg inden d. 31/03, lidt svært men jeg prøver for det.
15 år26. februar 2009 kl. 17:24
#17
re: Støttegruppen uge 9
Ja for dælen det er flot du har nået de 5 kilo. Det var også mit største skridt til at starte på! Nu glæder jeg mig til at runde de 20 tabte kilo:-) Der er ikke noget bedre end de milepæle man når hele tiden!

Flot alle sammen, lad os kæmpe lige så godt næste uge!
15 år26. februar 2009 kl. 20:18
#18
re: Støttegruppen uge 9
Ja milepælene er det der får os motiveret til at blive ved med at tabe os.

Jeg har her til morgen tabt 300g, så det er jeg gangske tilfreds med.

Kan i have en forrygende dag.

Liselotte
15 år27. februar 2009 kl. 07:25
#19
re: Støttegruppen uge 9
Min vægt står stille for tredje dag i træk. Lidt irriterende, men jeg kender årsagen (mens). I det mindste tager jeg ikke på. I øvrigt har jeg indført en ugentlig måledag, så selv hvis vægten står stille, bør jeg kunne se resultater (søndag). Er der nogen der ved, om der er forskel på ens mål morgen og aften?
15 år27. februar 2009 kl. 12:31
#20
re: Støttegruppen uge 9
Dawn: Jeg vil gætte på at om morgnen er bedst for der er din mave ikke opustet. Men det burde jo ikke gøre en forskel på armene eller noget ;)

Jeg var nede på 66.9. Det er jo ganske godt. Men jeg skal ud i aften og jeg tror jeg får alkohol så det er lige kalorier oven i det.

Jeg tror ikke jeg vejer mig før mandag. Er der andre der har svært ved at holde sig fra vægten? Synes det er irriterende! ;)
15 år27. februar 2009 kl. 13:08



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });