Støttegruppen uge 9

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#1
Støttegruppen uge 9
Hejsa alle sammen.

Og velkommen til uge 9:-) Skal vi give den gas i den her uge?

Håber uge 9 må gå jer alle sammen godt! Har ikke vejet mig i weekenden, så må lige skrive vægt ind i morgen tidlig!

Go uge alle sammen
15 år22. februar 2009 kl. 21:26
#2
re: Støttegruppen uge 9
Hejsa

Så er jeg tilbage, jeg tog lige et par dage på soafen i sidste uge for at få sovet ud og slippe af med min ondt i halsen, så jeg har ikke fået spist helt som jeg plejer og der er sneget sig 500 g på som jeg selvfølgelig har tabt i løbet af et par dage igen :-)

Jeg har min stor pose med grøntsager liggende her ved siden af mig på mit skrivebord og så er det bare om at komme igang med at gumle grønt.

Vi skrives ved
Liselotte
15 år23. februar 2009 kl. 07:41
#3
re: Støttegruppen uge 9
Hejsa - støttegruppen - er det en bestemt gruppe mennesker eller er det bare en tråd hvor man kan "snakke" om ugens udfordringer ?

Jeg håber det sidste, så jeg fortæller lige... Jeg har lige haft en weekend med fest fredag og arbejde både lørdag og søndag. Sådan nogle weekender kan jeg lige så godt glemme at få tastet ind - det bliver for stor en stressfaktor - det betyder at jeg har taget lidt på i weekenden, men faktisk ikke mere end jeg havde tabt i sidste uge, så samlet er det stadig et vægttab på 400 g. Men jeg er nu godt tilfreds og tænker - skulle det være sådan det kom til at køre så fair nok.

Jeg har lagt godt ud med sund morgenmad og en stor tallerken frugt ved siden af mig nu.

God uge til jer alle.
15 år23. februar 2009 kl. 09:27
#4
Støttegruppen uge 9
Hej alle sammen,
Jeg melder mig på banen og hopper med på vægtvognen, nu skal det nemlig være.
Startede med at veje mig idag, 102 kg. Målet er i første omgang at komme ned på 90, så kan jeg altid tage et skridt mere når det er nået.

Pøj pøj allesammen, jeg er sikker på at denne uge kommer til at gå rigtigt godt for os alle sammen

/Stine
15 år23. februar 2009 kl. 09:39
#5
re: Støttegruppen uge 9
Jeg var ikke så aktiv i sidste uges tråd, men nu er jeg tilbage. På trods af, at jeg lavede to slags kager i går, da jeg havde gæster, og endda købte chips. Så gik det faktisk godt. Chipsene rørte jeg ikke, og jeg tog kun et enkelt stykke af hver kage, så jeg nåede ikke engang op på mit sædvanlige kalorieindtag.

Vægten står lige nu på 73,9 – hvilket vil sige, at jeg har tabt 4,1kg på lidt under en måned, hvilket jeg selvfølgelig er tilfreds med.
15 år23. februar 2009 kl. 10:10
#6
re: Støttegruppen uge 9
Hejsa alle sammen,

Ja alle er velkommen til at skrive herinde!! Vi snakker bare om løst og fast. Min vægt sagde i morges 76,1 kg, så det går lidt ned af igen. Ligger lige pt. syg, lidt træls men sådan er det. Håber influiza snart løber sin vej!

Godt gået alle sammen, denne uge er bare vores uge! :-)
Og velkommen til "støttegruppen" i nye, dejliigt der er flere der vil være med!
15 år23. februar 2009 kl. 10:25
#7
re: Støttegruppen uge 9
Jeg har været i byen i weekenden, men jeg er klar til at give den en skalle, så jeg kan få noteret et fornuftigt vægttab til på torsdag alligevel :)

Held og lykke allesammen!
15 år23. februar 2009 kl. 12:24
#8
re: Støttegruppen uge 9
Jeg havde en lidt dårlig dag i går og var oppe 700g i morges, og det NÆGTER jeg altså at taste ind. Det kan umuligt være min vægt. I øvrigt er jeg 2 dage fra mit mål og var lige nået 100g fra og så kom de skide 700g! Jeg håber de er væk i morgen tidlig.

Jeg har været ude og løbe i dag, men jeg spiste før jeg løb og fik det så dårligt af det at jeg ikke løb helt hvad jeg ville, men mere end jeg gjorde sidst og det er målet.

Men derfor dropper jeg tennis i dag. Jeg har det dårligt fra løb og jeg skal også være klar til løb igen i morgen. Jeg er ret træt og øm, og jeg vil ikke skades. I øvrigt havde jeg også idræt i dag i skolen så jeg har fået dobbelt motion. Jeg har dyrket motion hver dag den sidste uge, og det er meget mere end jeg plejer, og jeg mener altså at det er ok ;)

Flotte vægtab og flot kæmpet. Det er godt at være på sådan et forum hvor man ser rigtige mennesker kæmpe med rigtige problemer! Når man ser et vættab på tv så ser man dem før, og så den lykkelige slutning, man ser ikke alt det hårde knofedt og selvkontrol der skal med også. Man får urealistiske ideér om vægttab fra det og det er rart at komme her og se at folk kæmper for at tabe sig rigtigt og sundt. Og så virker det sgu oven i købet!
15 år23. februar 2009 kl. 15:22
#9
re: Støttegruppen uge 9
Squezze kan godt forstå du ikke taster det ind. Nogen gange slår vægten bare mærkeligt ud!

Synes det er rigtig flot skrevet den sidste del af dit indlæg, at i tv ser man kun resultatet og det ser så forbandet nemt ud.!!

Vi skal huske at bruge hinanden her inde, og da jeg startede herinde var der slet ikke så meget aktivitet herinde, synes det er fedt der bliver skrevet indlæg hver dag! Det holder gejsten oppe!

15 år23. februar 2009 kl. 15:25
#10
re: Støttegruppen uge 9
I morges stod vægten på 73,7 (-200g) :}

Og så har jeg sagt nej tak til flødeboller i dag. Så det har været en god dag indtil videre :}

Jeg håber det går lige så godt for jer andre :}
15 år24. februar 2009 kl. 14:45



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });