Ja godmorgen alle sammen.
Er lige stået op, og er sulten, men så mange kalorier spiser jeg jo heller ikke om natten. Så dagens første krus te står og trækker og så skal jeg ud og finde noget rugbrød. Så det er nok lige i underkanten med en halv amagermad ved denne tid. Måske jeg skulle finde mig lidt makral...
Lige for at snakke lidt om det nattefranskbrød. Jeg møder kl 23.15 og er normalt godt spist af til aften. Men jeg møder ind i et hus, hvor der i køleskabet ofte står en rest desert f.eks stod der heldigvis i nat kun øllebrød, men jeg kan nemt komme til ½ nybagt kage og fromage med sovs eller lign. Igår havde de lige gemt de sidste to stk chokolade til mig eller en anden, som jeg straks pakkede langt væk. Jeg ved at ligger de bare i en lille skål på bordet så jeg bliver husket på dem ofte, så er de væk til morgen. Ofte er der så også nybagte boller af en eller anden udgave. Nogle gange med kerner og grov mel, andre gange som i nat kun med lidt solsikker i. Så for mig er det et stort kompromis at tage mig en bolle isteden for al det andet der står rundt i huset. Og der er intet på, det er en ren tyggeting.
Ellers et fint eksempel med lagkagesnitten og franskbrødet, men jeg kan nemmere holde mig til 50 g bolle end til 50 g lagkage, for har jeg først smagt den, så er det sidste jo også så lidt at det ikke er værd at gemme, og så kan jeg jo ligeså godt tage resten.
Tak for jeres søde hilsner. Jeg trængte bare lige til at knække kurven og jeg kan mærke det hjælper.
#12 af bruger slettet
Undskyld, jeg så simpelthen ikke at du havde svaret. Det forklarer også friugerne :-)