Heeeey - er altså lige nødt til at skrive igen. Nu her til morgen stod vægten nemlig uændret på de 86,5, så mon ikke den er god nok. Hvor er det herligt at kunne sige at man har tabt 10 kilo. Og så har jeg taget de bukser på idag, hvor man virkelig også kan mærke vægttabet :-) Så jeg er en glad pige idag. Især jo fordi at min weekend har stået på fødselsdag og jeg faktisk har spist lagkage :-O
Ha en rigtig dejlig dag.
Kh Karina
#12 af KarinaHadsten (slettet)
Hvor var det fedt at stå på vægten her til morgen og konstatere at det nu var 10 kilo mindre end da jeg startede. Jeg vil dog lige være sikker på at det holder før jeg køber næste belønning - en ny spinning ring. Sidst jeg købte ring tog jeg på dagen efter og der gik et par dage inden jeg var nede igen, så det føltes ikke som om jeg var berettiget til ringen. Så denne gang vil jeg lige være sikker inden jeg køber ringen. Især fordi vægten lige faldt 700 gram idag siden i går. Så det kan jo nemt være et af de mystiske udsving, som så svinger op igen i morgen. Men dejligt er det og ring nr to er klart indenfor rækkevidde.
Helle: nu kan jeg egentlig godt følge den med at 11 er et stort mål også, for så betyder det at man fortsætter - det kan jeg virkelig godt sætte mig ind i. Og hvis man har tabt 11 kilo - hvor er det så lige man stopper. Hihi. Det er lidt sjovt. Men næste delmål som udløser 3. spining ring er de 15 kilo. Så vejer jeg 81,5.
Kh Karina