8 er bedre end 5, men 10 bliver bare endnu bedre

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#11
re: 8 er bedre end 5, men 10 bliver bare endnu bedre
SÅ NÅEDE JEG DE 10 KILOS VÆGTTAB!!!!!!

Hvor var det fedt at stå på vægten her til morgen og konstatere at det nu var 10 kilo mindre end da jeg startede. Jeg vil dog lige være sikker på at det holder før jeg køber næste belønning - en ny spinning ring. Sidst jeg købte ring tog jeg på dagen efter og der gik et par dage inden jeg var nede igen, så det føltes ikke som om jeg var berettiget til ringen. Så denne gang vil jeg lige være sikker inden jeg køber ringen. Især fordi vægten lige faldt 700 gram idag siden i går. Så det kan jo nemt være et af de mystiske udsving, som så svinger op igen i morgen. Men dejligt er det og ring nr to er klart indenfor rækkevidde.

Helle: nu kan jeg egentlig godt følge den med at 11 er et stort mål også, for så betyder det at man fortsætter - det kan jeg virkelig godt sætte mig ind i. Og hvis man har tabt 11 kilo - hvor er det så lige man stopper. Hihi. Det er lidt sjovt. Men næste delmål som udløser 3. spining ring er de 15 kilo. Så vejer jeg 81,5.

Kh Karina
16 år10. februar 2008 kl. 17:27
#12
re: 8 er bedre end 5, men 10 bliver bare endnu bedre
Heeeey - er altså lige nødt til at skrive igen. Nu her til morgen stod vægten nemlig uændret på de 86,5, så mon ikke den er god nok. Hvor er det herligt at kunne sige at man har tabt 10 kilo. Og så har jeg taget de bukser på idag, hvor man virkelig også kan mærke vægttabet :-) Så jeg er en glad pige idag. Især jo fordi at min weekend har stået på fødselsdag og jeg faktisk har spist lagkage :-O

Ha en rigtig dejlig dag.

Kh Karina
16 år11. februar 2008 kl. 07:53
#13
re: 8 er bedre end 5, men 10 bliver bare endnu bedre
Hej Karina
Tillykke og gid det var mig!
:-) Buffy
16 år11. februar 2008 kl. 15:23
#14
re: 8 er bedre end 5, men 10 bliver bare endnu bedre
Buffy123 - det skal da nok blive din tur :-)

Kh Karina
16 år11. februar 2008 kl. 15:28
#15
re: 8 er bedre end 5, men 10 bliver bare endnu bedre
hej karinaHadsten

FLOT! rigtig godt gået. ;O)
håber det giver dig mod til at tage hul på nr 11kg
husk denne glæde en sur dag ;O)
knus lise
16 år11. februar 2008 kl. 19:16
#16
re: 8 er bedre end 5, men 10 bliver bare endnu bedre
Ja det skal jeg nok huske. Og du kan tro jeg i DEN grad har mod på kilo nr 11 og ser virkelig frem til de 15. Jeg var jo i guldsmeden idag og købe spinning ring nr 2. Det var lidt sjovt for det var den samme expedient som sidst og jeg havde sidste gang forklaret hende hvordan det hang sammen med en ring pr 5 kilo. Så da jeg sagde at jeg skulle kigge på spinning ring spurgte hun hvordan det gik med mig og jeg måtte fortælle hende at siden jeg nu stod her betød det 10 kilo. Og da jeg gik sagde jeg "Vi ses om en måned eller to" :-)

Kh Karina
16 år11. februar 2008 kl. 20:45
#17
re: 8 er bedre end 5, men 10 bliver bare endnu bedre
hej karinaHadsten

hvor er det fint at guldsmeden kan huske dig ;O)
det forpligter jo lidt O)
det er en hel fin aftale du har der med dig selv .
go held videre frem.
knus lise
16 år12. februar 2008 kl. 12:26
#18
re: 8 er bedre end 5, men 10 bliver bare endnu bedre
Tænk at guldsmeden kunne huske dig! Tillykke med de 10 kg! Det er bare flot.
16 år12. februar 2008 kl. 12:48
#19
re: 8 er bedre end 5, men 10 bliver bare endnu bedre
Det er skisme da bedre end dengang pizza budet kendte min mand og mig ved navn ;-)

Tillykke endnu engang. Jeg glæder mig til at se hvordan de to ringe ser ud sammen.
16 år12. februar 2008 kl. 13:23
#20
re: 8 er bedre end 5, men 10 bliver bare endnu bedre
Hihi - ja den med pizzamanden kan jeg godt huske. Tror dog ikke han kunne mit navn, men han hilste når jeg mødte ham alle mulige steder. Pinligt. Men hvad kan jeg sige - jeg var studerende og der var perioder hvor vi endte på pizzariaet ret ofte - gad vide om det var samme Pizzamand Iakob ;-) Var det Klingenberg ved Aalborg Uni ?

Mht. guldsmeden så var det faktisk også kun en måned siden jeg havde været der sidst ;-) Spændende hvornår jeg ser hende igen. Jeg håber det bliver den samme næste gang.

Tak for alle lykønskningerne.

Kh Karina
16 år12. februar 2008 kl. 15:41



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });