Åh jeg kender det godt... :D
Jeg taber mig MEGET landsomt, men er lige præcis i dag længere nede end jeg har været siden i sommers. (Var ved sygeplejersken og blive vejet i dag) :D Men har kun tabt mig 6 kg på 1/2 år. Det er MEGET langsomt, men føler at stiler hen på noget godt og jeg håber og tror på at det går hurtigere det næste år.
Jeg har vænnet mig til at de 6kg for selvom jeg "kun" havde tabt 5kg, så "øvede" jeg mig på de 6kg. Nu "øver" jeg mig på de 8, og det er STORT! :)
Men 10 kg, det er jo helt vildt, og slet ikke til at forstå. Jeg har tidligere tabt 15 kg, og det at kan sige 11 i stedet for 10 synes jeg var rigtig stort, for 11 betyder man vil tabe sig mere. Mange stopper jo ved de 10,,, HI HI Der er meget "spil" med i dette...
Det er flot du har tabt dig Karina, bliv ved med det, og motivationen for at kunne komme og sige 10kg er stor - så dem når du inden længe! :)
Knus
#2 af bruger slettet
Så har man tabt 8 kilo (her er jeg nu og har svinget der omkring et par dage). Første gang man siger at man har tabt 8 kilo lyder det bare godt - det er altså nogen ting bedre end 5 kilo - lyder af meget mere. Men man mærker egentlig ikke selv en forskel. Det er de samme bukser der sidder løst. Man har nogle der stadig strammer - gad vide hvordan man var i dem for 8 kilo siden. Der er stadig ikke nogle der bemærker noget og selv synes man ikke der er sket noget siden de 5 kilo. Så begynder man at tænke lidt på hvor meget vildere det bliver at sige at man har tabt 10 kilo. Ja lige nu kan jeg faktisk ikke rigtig vente til den dag jeg kan sige "Jeg har tabt 10 kilo".
Jeg synes det går alt for langsomt. Til trods for at jeg taber 2 kilo på 3 uger. Men tiden snegler sig afsted. Og så tanken om at jeg til sommer kan sige at jeg har tabt 20 kilo - wow det lyder jo helt vildt. Det glæder jeg mig til.
Nå men ud over at jeg synes det går for langsomt lige nu, så er jeg på ingen måde i tvivl om at jeg nok skal nå mit mål. Aldrig har jeg været mere opsat på at tabe mig end jeg er nu. Aldrig har jeg følt at det virker som det gør nu. Men det er simpelthen fordi det er så håndgribeligt. Intet er forbudt, men jeg kender også grænsen. Jeg er meget standhaftig med at taste ind og det betyder at jeg altid ved hvornår der er plads til lidt og hvornår der ikke er. Det her er bare det helt rigtige for mig.
Kh Karina - snart 10 kilo lettere, men stadig over 10 kilo tilbage.