I morgen sker det!! *S*

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#11
re: I morgen sker det!! *S*
Det er bare super flot at du er kommet godt igang :-)
Og ved du hvad ?
En god lang gåtur hver aften lyder da som rigtig god motion. Det er i hvert fald bedre end at sidde at tænke på at skulle ud at gå og ende med ikke at komme afsted, som jegselv er tilbøjelig til at gøre :-(
Så alt i alt er du begyndt på den helt rigtige facon ;-)

Fortsat held og lykke med det. Vi høre måske hvoran ugen er gået imorgen til onsdagsvejningen?
16 år15. januar 2008 kl. 10:13
#12
re: I morgen sker det!! *S*
Ja, helt sikkert (som spacy siger). Men.. som du måske ved fra tråden om Tankekuren, så var jeg på gåtur idag i middagspausen. Havde helt glemt hvor godt man tænker, når man går. Har du også oplevet det?

I øvrigt... hvis engang du skulle få lyst til at starte med at løbe, så har iform.dk et løbeprogram for absolut begyndere. Det skulle efter sigende være rigtig godt - og jeg overvejer selv at bruge det efter de ømme lår jeg fik efter løbeturen i lørdags.
16 år15. januar 2008 kl. 13:05
#13
re: I morgen sker det!! *S*
Jeg kan anbefale Iforms løbeprogram. Det er vigtigt man ikke overdriver det i starten. Jeg hadede at løbe i starten, men i dag har jeg faktisk svært ved at undvære det. Man får de der endorfiner, og man har det skønt med sig selv når man kommer hjem og pulsen har været oppe. Så hellere gå 5 min. løbe 2 min. i lang tid end slet ikke komme i gang fordi man ikke har vejr til det.
16 år17. januar 2008 kl. 09:38
#14
re: I morgen sker det!! *S*
Heh.. Løbeprogram? Tror det seriøst er fysisk umuligt for mig at løbe! Mener jeg engang prøvede det program fra Iform. Man skulle løbe 1 minut og så gå et antal minutter. Men men, kunne jeg løbe 1 minut? Nej!!! Kunne løbe 10 sek. måske.. Sååe, intet løb herfra!
16 år3. februar 2008 kl. 11:35
#15
re: I morgen sker det!! *S*
Hm... kender godt følelsen.

Du skriver ikke præcis hvorfor du ikke er i stand til at løbe. Er du for tung? Eller er det alene kondien, der sætter begrænsningerne?

Uanset hvad, så skal man starte der hvor man er. Hvis du ikke er klar til løb, så gå. Eller svøm. Eller cykel. Eller hvad der nu passer dig. Man må gerne presse sig selv lidt - det er jo sådan man får mere styrke og kondi - men det skal heller ikke være for hårdt.

Jeg løb heller ikke nogen steder i starten af min kur (turde ikke - var bange for at overbelaste mine knæ). Men efter nogle uger (1½-2 måneder) så var der sæsonopstart på alle vinterhold og jeg meldte mig til step. Lidt før det begyndte jeg at cykle 2x20 minutter på kondicykel om ugen - jeg fulgte et interval-program så godt som jeg nu kunne, og det var ikke specielt godt. Men det gav mig mere styrke og kondi - og forbrændte kalorier for mig.

Hvem ved, kan være du melder dig til et af de utallige løb landet over næste sommer? Jeg skal ikke løbe et løb i år - mest fordi jeg ikke løber regelmæssigt og derfor ikke er i løbeform. Jeg løber ret langsomt og kun cirka 3 km når jeg er afsted en sjælden gang. Jeg har i stedet valgt at cykle for at få motion. Det er mit håb at når foråret kommer, så kan jeg cykle de omkring 7 km hver vej på arbejde og få lidt motion på den måde.
16 år3. februar 2008 kl. 15:01



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });