I morgen sker det!! *S*

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#1
I morgen sker det!! *S*
Hej i alle...

Jeg bliver desværre også nødt til at melde mig under denne gruppe! Må indrømme at deet lidt tid siden jeg sidst har været på vægten, men men, fra i morgen!

Nu er jeg officielt færdig med jul og nytår, så derfor ikke flere undskyldninger. Må sige at jeg viiiirkelig har været sløv i december!

Har simpelthen været igennem ALLE kostråd den sidste uges tid - så føler jeg ved ALT! Ha ha...

Fra i morgen hedder det grøntsager (!), frugt, fisk og motion! :-)
Jeg vil se om jeg ikke kan få udfyldt denne side 100% - det kan forhåbentlig være en "lærestreg" for ens motions-niveau!

Andre i denne "gruppe" der ska ha' givet det et nyt-års-spark!? :-D
16 år6. januar 2008 kl. 22:14
#2
re: I morgen sker det!! *S*
Hej Videbaek6920 - så du mit tilbud i den anden tråd om en gå / løbe makker?
16 år7. januar 2008 kl. 06:14
#3
re: I morgen sker det!! *S*
Hej du..
Det så jeg godt lige ja, beklager jeg ikke fik svaret tilbage. Du var fra Ølgod? Hehe.. Det ligger åbenbart langt nok væk til at jeg ikke aner hvor det ligger? hehe..
16 år7. januar 2008 kl. 09:37
#4
re: I morgen sker det!! *S*
Ølgod ligger 39 km syd for videbæk ifølge Krak ;-)
16 år7. januar 2008 kl. 10:10
#5
re: I morgen sker det!! *S*
Deet måske liiige langt nok at transportere sig for en gåtur?
16 år7. januar 2008 kl. 20:16
#6
re: I morgen sker det!! *S*
Tja det er op til dig. Hvis man ikke kan motivere sig selv så kan de 39 km være godt givet ud.
Men du kan jo altid vende tilbage hvis du har lyst. Jeg håber du finder lige det som passer dig ;-)
16 år8. januar 2008 kl. 09:21
#7
re: I morgen sker det!! *S*
Ahimsa: HI HI Jeg har familie i Ølgod... :)
Men tror også det er for langt for mig at komme over til det vestjyske for en gåtur. :/
16 år8. januar 2008 kl. 19:51
#8
re: I morgen sker det!! *S*
He he det skal du ikke sige - i Jylland kan vi altid finde en dyne og en frikadelle i fryseren som de siger i "De Nattergale"..... du skal bare lige ringe i forvejen - æ ov?!
16 år9. januar 2008 kl. 16:18
#9
re: I morgen sker det!! *S*
Hej !

Jeg skulle lige høre om fr. Videbæk er kommet igang?
16 år11. januar 2008 kl. 00:23
#10
re: I morgen sker det!! *S*
Halløøøj igen! Pænt af dig at spørge! :-)
Det kan du lige tro jeg er!
Har som tabt mig og spiser utroligt sundt (kom dog til at spise pistacie-nødder i dag, vidste ikke de var så slemme...) - meeeen motionen er kun nået til en lang gåtur hver aften.. burde burde burde *S*
16 år13. januar 2008 kl. 17:10



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });