Nyt forum

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#1
Nyt forum
Kære brugere,

Der har tidligere været spurgt efter et forum for de, der har brug for at tabe mere end "blot et par kilo".

Det er hermed oprettet og klar til brug.

HUSK: hvis du vil modtage e-mails, når der bliver oprettet nye indlæg i dette forum, kan du krydse det af under menupunktet: Profil>ret profil.

God fornøjelse :-)

Mvh Lone
16 år6. januar 2008 kl. 00:22
#2
re: Nyt forum
Jamen så vil jeg da være den første med et indlæg her i det nye forum :-)
Julen og især nytåret har været hårdt ved mig... meget hårdt!!!
Den har ikke fået for lidt med maden og især spiritussen!!!
+ 2,7 kg er det blevet til. Ja faktisk + 3,2 kg, men der er altså røget 0,5 kg siden jeg tog fat igen.
Og det var mig der regnede med at det hele var overstået 3 juledag, da vi ikke skulle i byen nytårsaften.
Det betyder desværre at jeg startede helt tilbage på 80,5 i det nye år.
Men skidt nu med det, jeg er igang igen og det er jo hovedsagen.
Men for pokker hvor det viser mig hvor hurtigt det vil gå hvis jeg falder tilbage i den gamle gænge. YO-YO simpelthen!!!
16 år6. januar 2008 kl. 00:56
#3
re: Nyt forum
Ja, jeg kan da også med god samvittghed skrive herinde, så. Mit mål i første omgang er at smide lige godt 20 kg. Men på sigt er der jo nok i virkeligheden 30, der skal væk...
16 år6. januar 2008 kl. 09:44
#4
re: Nyt forum
Også Jeg skal af med ca. 15 kg - held og lykke til jer andre - lad os få gjort noget ved det.......
16 år6. januar 2008 kl. 10:46
#5
re: Nyt forum
Også jeg skal af med i hvert fald 20, helst 30 kilo. Jeg vil gerne have mit BMI ned i det område hvor det ikke er helbredsskadeligt.
16 år6. januar 2008 kl. 13:17
#6
re: Nyt forum
Jeg glemte helt at fortælle at mit overordnede mål er at tabe mig mindst 20 kg.
Det er selvfølgelig svært at spå om hvordan jeg lige kommer til at se ud til den tid og derfor svært at sige om det er 20 el. 25 kg. der skal væk. Kroppen har måske forandret sig efter alle de år med overvægt.
Men jeg vil kæmpe for det og kæmpe for at få noget motion samtidig, ellers går det ikke!
Jeg har læst at tynde mennesker kan være tykke indeni (omkring hjertet og de andre vigtige organer). Og omvendt kan kraftige mennesker have et bedre kondital og et bedre helbred end de slanke og dovne.
Så det er virkelig en ordentlig omgang jeg/vi står overfor. Ikke noget der bare lige sker overnight.
Men vi kan følges deruda' :-)
Knus og fortsat god søndag. Spacy.
16 år6. januar 2008 kl. 14:54
#7
re: Nyt forum
Jeg startede med en BMI på 29.9 eller deromkring og har tabt mig 15 kilo indtil nu. Derfor tillader jeg mig lige at kikke med her på forummet, i det tilfælde at jeg skulle have erfaringer med noget som der bliver spugt efter.
16 år6. januar 2008 kl. 16:56
#8
re: Nyt forum
jeg vil også straks tilslutte mig, vejer i dag 84 kg og da jeg var yngre
vejede jeg 58-60 kg det var vel som så mange andre før jeg fik børn
så det endelig mål er at komme ned på ca 60 kg men i første omgang er det de første 5 kg dem har jeg meget svært ved at komme af med. Har startet mange gange i de sidste 7 år , men hver gang jeg har tænkt tabe mig har det nærmest virket modsat og jeg har taget lidt på Er der andre der har haft det på samme måde ?
MKH Zentu
16 år6. januar 2008 kl. 19:30
#9
re: Nyt forum
Her er jeg også med. Jeg vejer idag. 91,3 - tog et par kilo på i julen. Jeg var ellers nede ved de 90 i juleferien. Men Fra de 90 skal jeg tabe yderligere 15 kilo til de 75 i første omgang og så ser jeg om ikke jeg finder ud af at jeg godt kan tabe et par stykker mere uden det gør noget.

Jeg tror ikke der er mange herinde, som ikke har prøvet at tabe sig og så tage på igen. Meget YoYo. For 6 år siden tabte jeg 17 kilo på 3 måneder pga galdesten, men det var en meget usund måde at tabe dem på. Det var faste og skrap diæt på skift og i lange perioder kastede jeg det mad op jeg endelig måtte spise. Så jeg var klar over at meget af det ville komme på igen og det gjorde det og efter en periode desværre lidt til. For 2 år siden tabte jeg på kort tid igen 10 kilo. Men de er også røget på igen. Denne gang føler jeg mig igen top motiveret. Men jeg ved også at det ikke bare er en kur denne gang. Jeg ved at jeg kører kuren nu i måske et år og så bliver der et år hvor jeg fortsætter på madital med en hold vægten-periode. Så forsøger jeg nok at stoppe indtastningerne og se hvordan det går. Men ingen tvivl jeg vil holde skarpt øje med vægten og tage en lille "kur" ind imellem på 2-3 kilo ad gange i stedet for at vente til alle kiloerne er røget på igen.

Glæder mig til at kæmpe sammen med jer alle :-)

Mvh. Karina
16 år6. januar 2008 kl. 21:31
#10
re: Nyt forum
Hej i det nye rum... :D
Ja jeg skal jo så af med noget mere....
Med 126 kg (incl + 1,5 fra julen) skal jeg njo a med noget som ligner 60 kg hvis ret skal være ret. - det er fuldstændig uoverskueligt, så jeg er MEGA glad hvis jeg kan komme under 100 kg. :)
Mit første delmål er 123kg og det klidt større 120 kg. :)

Andre i min "vægtklasse"? :)

KNUS
Helle
16 år6. januar 2008 kl. 22:13



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });