Er der nogen der har en god kostplan hvis man vil tage på i vægt?

Du læser en tråd i debat > vægtforøgelse


#11
re: Er der nogen der har en god kostplan hvis man vil tage på i vægt?
prøv at købe Bamse chokoladeboller.
hvis du træner meget så overvej at begynde på Kreatin. det er godt for muskellerne hvis man træner meget..
14 år8. oktober 2009 kl. 14:04
#12
re: Er der nogen der har en god kostplan hvis man vil tage på i vægt?
Man skal under ingen omstændigheder stege i margarine. Der er ingen sunde fedtstoffer.
Brug en koldpresset raps- eller olivenolie.
14 år4. januar 2010 kl. 09:48
#13
re: Er der nogen der har en god kostplan hvis man vil tage på i vægt?
Prøv at fortælle det til den ældre generation, ha ha... I min familie sværger de 70-80 årige ikke til andet en fast OMA stegemargarine og kærgården (og økologi er noget pjat og olier og råkost smager dårligt osv.), men man tager på af skidtet (og jeg er selv på fedekur) - man skulle kunne modvirke de dårligste fedtstoffer med vitamin E, hvidløg/løg, fibre og omega 3.
14 år2. februar 2010 kl. 05:34
#14
re: Er der nogen der har en god kostplan hvis man vil tage på i vægt?
Drik nogle gode ølportere, de giver næring og har andet end tomme kalorier - og så følger der en del velvære med afhængig af hvor mange du indtager.
13 år14. januar 2011 kl. 15:20
#15
re: Er der nogen der har en god kostplan hvis man vil tage på i vægt?
Hvad er det lige de ølportere har som er så sundt at de indeholder andet end tomme kalorier?

Og jeg har da aldrig i mit liv hørt om at mennesker som er for tynde skal drikke alkohol for at øge vægten. Det er da vist en meget usund måde at øge sin vægt på.
13 år17. januar 2011 kl. 14:41
#16
re: Er der nogen der har en god kostplan hvis man vil tage på i vægt?
Jeg har i hvertfaldt hørt at man giver hvidt øl til gamle folk som ikke har så stor appetit... nok for at de ikke taber så meget i vægt.
Mvh.
Katia
13 år13. april 2011 kl. 21:16



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });