Hej derude

Du læser en tråd i debat > vægtforøgelse


#21
re: Hej derude
Okay, det lyder ikke som om du har nogen jævnaldrende at tale med om det?

Hvis du har brug for det og tror det kunne være en hjælp, så kan du få min mail så vi kan skrive sammen, for så vil jeg gerne tale til hver en tid hvis du har brug for opbakning eller råd. Jeg er nemlig selv ved at få vendt skuden, og føler at jeg er ved at finde mig selv igen indenunder spiseforstyrrelsen. Det er så fedt og jeg ønsker sådan at det samme vil ske for jer andre! :D

Jeg forstår udmærket godt hvordan du har det med at man bliver bange for at folk tror man bare overdriver for at få opmærksomhed. Men ved du hvad, skid på de andre, skid på hele verden hvis de har lyst til at tvivle på dine ord. Det vigtigste er dig og at du får det bedre. Pyt med hvad alle andre tænker :-)
14 år3. juli 2009 kl. 22:25
#22
re: Hej derude
Jo.. hvis jeg ikke bare trækker dig med ned i sølet.
14 år6. juli 2009 kl. 09:51
#23
re: Hej derude
Det gør du ikke, det kan du være ganske rolig for. Jeg er ret så sikker på at der skal temmelig meget til at vippe mig af pinden for tiden :-) Min anoreksi er ude af billedet på nuværende tidspunkt, der er intet der kan hive mig tilbage i den, jeg håber bare at kunne inspirere andre til at komme ud af deres problemer :-)
14 år6. juli 2009 kl. 16:47
#24
re: Hej derude
Det lyder godt :)
14 år6. juli 2009 kl. 21:13
#25
re: Hej derude
Vil du gerne have min mail så?
14 år7. juli 2009 kl. 11:20
#26
re: Hej derude
Ja, tak
14 år7. juli 2009 kl. 16:41
#27
re: Hej derude
julie_malou2206@hotmail.com :-)
14 år8. juli 2009 kl. 10:46



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });