Gratisprofilen

Du læser en tråd i debat > off topic


#11
Ups, er her igen!
Undskyld, har været væk i flere måneder, men er nu tilbage, og har lige betalt for 3 måneder. Når jeg vil taste ind at jeg f.eks. har spist 200 gram brød, så kommer der en "lås" frem (altså inden jeg betalte), og det ser ikke ud som om jeg kan vælge den pgl madvare uden at jeg har betalt?? Jeg er ret ligeglad med de mange detaljer om kulhydrater etc. Håber ikke jeg har betalt forgæves, .... eller hvad?
10 år11. august 2013 kl. 21:14
#12
re: Ups, er her igen!
Hængelåsen ud for madvarerne betyder ikke, at du ikke kan vælge dem med en gratisprofil, de betyder bare at du ikke kan se, om madvaren er rød, gul eller grøn (kaloriertæt eller knap så kalorietæt). Hængelåsen skulle gerne forsvinde på en betalingsprofil..
10 år11. august 2013 kl. 21:47
#13
Hej hvor finder jeg mine "grafer"> detaljer mad> ?.
NNA hvad er det ???
9 år27. november 2014 kl. 09:57



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });