Gratisprofilen

Du læser en tråd i debat > off topic


#1
Gratisprofilen
Nu har der været betalingsprofil i et par dage. Selv kører jeg på gratisprofilen for at se, om jeg kan "nøjes" med det. Og jeg er faktisk meget positivt overrasket - indtil videre lider jeg i hvert fald bestemt ingen nød :-)

Hvad med jer andre? Er I også positivt overraskede, er I gået over til betalingsprofil eller hvordan med det?
11 år23. januar 2013 kl. 15:33
#2
re: Gratisprofilen
Er selv lidt i vildrede, da jeg var MEGET glad for NNA-oversigten, da jeg forsøger at spise en del protein og mindre kulhydrat - det kunne NNA vise mig...

Men leger selv videre med gratisprofilen lidt endnu inden jeg bestemmer mig.
11 år23. januar 2013 kl. 15:39
#3
re: Gratisprofilen
mari1544 - jeg har fundet mange af de oplysninger jeg så på NNA oversigten (fordeling mellem protein, kulhydrat og fedt; antal kostfibre osv) inde under "Mine Grafer" -> "Detaljer mad". Ved ikke om det også kan hjælpe dig? :)
11 år23. januar 2013 kl. 16:12
#4
re: Gratisprofilen
Fedenia - du er en engel...
Der var præcis de oplysninger jeg manglede, så tror bare jeg bliver på gratisprofilen. Tak...
11 år23. januar 2013 kl. 16:49
#5
re: Gratisprofilen
Lige netop det med fordelingen mangler jeg også, men har bare kigget under den som Fedania henviser til - og så er det ikke helt så slemt. Mangler dog lidt at kunne se, hvor mange gram kulhydrater, protein og fetd, jeg har spist, men det kan jeg jo selv regne ud med lidt hovedregning...eller hjælp fra regnemaskinen ;-)
11 år23. januar 2013 kl. 17:56
#6
re: Gratisprofilen
Det kan du også se GND - bare klik på "næringsstoffer (gram)" inde under "Mine Grafer" -> "Detaljer mad" ;)
11 år23. januar 2013 kl. 18:37
#7
re: Gratisprofilen
Hej, Jeg har meldt mig under betalingsprofilen, fordi jeg ikke længere kunne indtaste madvarer. Jeg bruger rigtig meget at taste alt ind jeg spiser, for at holde øje med kalorierne. Er lidt skuffet over at jeg pludselig ikke kunne dét mere, og var nødt til at betale. Men synes samtidig det er et fantastisk site dette her, og at det er OK at opfinderen får en slags betaling.
11 år23. januar 2013 kl. 19:10
#8
re: Gratisprofilen
Smækkys til dig, Fedania :-D
11 år23. januar 2013 kl. 19:41
#9
re: Gratisprofilen
Men Hellenina det kan du også sagtens med gratisprofilen...eller det burde du kunne. Måske der er en fejl? Hvis der er, så kan du få Lone (administrator) til at kigge på det...
11 år23. januar 2013 kl. 19:43
#10
re: Gratisprofilen
Ikke kunne indtaste madvarer Hellenina? - det må du lige forklare, for det kan jeg da sagtens selvom jeg er på gratisprofil?
11 år23. januar 2013 kl. 19:43



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });