Hvad vejer du og hvad er din tøjstr?

Du læser en tråd i debat > off topic


#31
re: Hvad vejer du og hvad er din tøjstr?
175 høj, 68 kg. Jeg bruger str S/M foroven. Ind imellem også L foroven, da jeg har ret store bryster. Bruger M/36-38 forneden
12 år29. august 2011 kl. 21:58
#32
re: Hvad vejer du og hvad er din tøjstr?
Hej.
Jeg syntes også det er mærkeligt med det størrelser herinde. men vi er jo alle bygget.
Jeg er selv 26 (om 14 dage) er 170 cm og vejer ca. 79 kg
Jeg bruger xl/42/32 i bukser og L i bluser
12 år2. september 2011 kl. 14:27
#33
re: Hvad vejer du og hvad er din tøjstr?
str 40 bukser bruger jeg fast jeg har aldrig haft det godt store bukser ....vægten 67.1..
12 år2. november 2011 kl. 15:16
#34
re: Hvad vejer du og hvad er din tøjstr?
Jeg er 163 og vejer ca 62 kg. Bruger 34/36(XS/S) for oven og 38/40 (M) for neden.
12 år10. november 2011 kl. 23:04
#35
re: Hvad vejer du og hvad er din tøjstr?
Jeg er 172 høj, vejer 81,5 kg (fy føj da!!), og i modetøjs butikker bruger jeg medium i trøjer og large i bukser. Dog kan jeg svinge alt fra s til xl i bukserne i føtex/a-z/bilka. Men ca. en medium i trøjer og normal large i bukser.

Jaja, der var jo engang, hvor det hed x-small i det hele. Har stadig nogle af bukserne fra min "tynde" tid. Åhh ja, så kan man drømme sig tilbage!
12 år11. november 2011 kl. 08:02
#36
re: Hvad vejer du og hvad er din tøjstr?
For mit vedkommende er det fordi min overvægt sidder på bagdel og lår, at jeg fint kan passe de små kjoler. Rundt om brystkassen er jeg pt 72 cm, taljen er 65 cm, mens bagdelen kan prale af hele 117 cm, men da bagdelen jo er relativ blød, så kan mindre leggins og elastiske bukser løfte støtte og holde ind. Der forsvinder tæt ved 20 cm med bukser på, hvis jeg vælger alm s leggins i h&m, hvor at dem i alm l jo lader bagdelen blive som den er, sidder løst om livet (eller rettere nærmest rundt om brystkassen, hvis de skal trækkes ordentlig op på plads).
Når jeg er normalvægtig kan jeg godt glemme alt om at købe tøj i h&m og bilka, medmindre jeg går i børneafdelingen.
12 år11. november 2011 kl. 08:41
#37
re: Hvad vejer du og hvad er din tøjstr?
Hejsa

Jeg er 163 cm høj og vejer (i dag) 70,4 kg. Ligger som oftes og svinger mellem 69 og 71 (men det skal sgu være løgn, ja det skal...)

Min overvægt sidder på mave, numse og lår - bruger str. 40 (M/L) i bukser og str. 36/38 i top (S/M).

Målet er str. 34 i toppen og 36 i bunden...(når jeg ca omkring de 60 kg) Er meget spinkel på toppen - og super-kvindelig-kurvet fra taljen og ned (kan dog ikke prale af at være den lykkelig indehaver af en egentlig talje...)

Lovely
12 år11. november 2011 kl. 09:20
#38
re: Hvad vejer du og hvad er din tøjstr?
Hvor "sjovt" jeg er 164 og vejer 70,1. Jeg bruger også str. 40 forneden, men snarere 40-42 foroven. Det må skyldes store bryster, for jeg bruger str. 70 i BH og har egentlig talje, da bukser typisk er for store om livet.
Men selv uden bryster ville jeg aldrig kunne komme i str 36 pga. min arme ...... sjovt som man bare slet ikke kan sammenligne :-)
12 år11. november 2011 kl. 10:00
#39
re: Hvad vejer du og hvad er din tøjstr?
og husk lige piger i tøjstørrelserne er der forskel på hvor mange cm der er mellem hver størrelse....som jeg husker det ; i de små er der kun 3 cm til forskel hvor i de store 6 cm.....
Det var derfor det tog sin tid før jeg gik ned i str.....og kunne have sprunget str. 44 over...
12 år11. november 2011 kl. 10:19
#40
re: Hvad vejer du og hvad er din tøjstr?
Jeg kan stolt berette min buksestørrelse nu er svundet et nummer siden mit indlæg 16. august: nu hedder bukserne 46. Barmstørrelsen, siden sidste undertøjsindkøb i maj måned, er faldet fra E til C. Og taljemålet er svundet 20 cm siden april, mangler stadig 15-20 cm for at komme under de anbefaldede 80 cm.
12 år20. november 2011 kl. 21:27



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });