motionscomputerspil

Du læser en tråd i debat > off topic


#11
re: motions konsolspil...
Hm jeg tror jeg fik formuleret mig lidt forkert. Mit spørgsmål er om der findes lignende ting til playstation. Jeg har hørt om eye toy - er det i samme stil? Altså motionsmæssigt?
16 år17. maj 2008 kl. 20:59
#12
re: motions konsolspil...
hmm synes ik det kan sammenlignes overhovedet. men check eyetoy.com der kan du se spillene som anvender eyetoy.
16 år18. maj 2008 kl. 00:04
#13
re: motions konsolspil...
Der har jeg været inde - jeg efterlyser erfaringer
16 år18. maj 2008 kl. 08:18
#14
re: motions konsolspil...
hmm. min personlige erfaring er at eyetoy og tilhørende spil er mere sjov end konkret motion. Du ser dig selv lave "sjove" øvelser. Men der er ingen beregning af hverken balance, udholdenhed eller lign.

Jeg vil til enhver tid anbefale wii'en.
15 år18. maj 2008 kl. 12:24
#15
re: motions konsolspil...
ok.. tak for det.

Jeg har en playstation stående og har ikke lige planer om at udvide maskinparken med nintendo. Men jeg har overvejet at købe eyetoy og så er det jo rart at vide hvad man helt præcist får.

Hvem ved, måske kommer Sony igen med et modspil på et tidspunkt.
15 år18. maj 2008 kl. 20:31
#16
re: motions konsolspil...
Okay - nu er vi i en verden jeg ikke ved så meget om. Vi har PS2 og PS3, men har indtil videre holdt os fra Wii fordi det bare var endnu en spillemaskine. Men nu skal jeg altså vide lidt.

Jeg har fundet pakken Wii fitness til 756 kr på nettet - men skal jeg så have selve wii-maskinen ud over det ??? Eller fungerer Wii fitness selvstændigt.

Her har jeg fundet det:
coolshop.dk
15 år20. maj 2008 kl. 13:21
#17
re: motions konsolspil...
Du skal også have spillekonsollen
15 år21. maj 2008 kl. 14:58
#18
re: motions konsolspil...
Det var også lidt den konklusion jeg kom frem til - så må jeg ud og se hvad sådan en koster. Hmmm 2000 ifølge samme butik som før. Det er alligevel en slags penge. Så er det liiiiige om det helt erstatter f.eks et løbebånd. Måske man ikke løber surt i det her så hurtigt.
15 år22. maj 2008 kl. 09:37
#19
re: motions konsolspil...
hvis jeg skal se på min søn på 9 år så kan wiien godt erstatte et løbebånd. Han kom ind i soveværelset en søndag morgen: " Moar moar, jeg har lige løbet 15 km) og ganske rigtigt 15 km havde han tilbagelagt foran skærmen.
15 år23. maj 2008 kl. 14:39



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });